Ik heb zo'n babysound en ik las er hier wat over.. Had het al vaker geprobeerd maar nog niet met eerst olie op mijn buik te smeren.. dat heb ik zojuist dus gedaan en ik vond het hartje meteen! klopt heel erg snel en ook hoor je het beebje bewegen.. wat prachtig zeg! dat haalt een heel stuk ongerustheid weg hoor pfff.. want zolang je je kindje nog niet kan voelen vraag je je toch wel steeds af of alles nog goed is.. maar als je dan het hartje stevig hoort kloppen.. ben je in de 7e hemel.. nu straks nog eens samen met mijn vriendlief luisteren.. dan is het NOG mooier! liefs Ghita
Heej meiss, echt geweldig he. Mijn nicht heeft ook een Angelsound, en die heeft ze ook bij mij gebruikt. Echt helemaal geweldig, kreeg er toch weer ff traantjes van in me ogen, ookal had ik het ook al gehoord bij de vk. Blijft mooi dat geluid
Jaaaaa echt prachtig om te horen..! ik geniet er zeker nog even van.. Dankjewel..:> enne ik las ook weleens dat dit schadelijk moet zijn? Mijn vriend zegt dat t onzin is omdat er alleen een microfoontje inzit? en dat het dus niet schadelijk is voor de beeb? liefs Ghita
Volgens mij kan dat geen kwaad hoor, denk echt niet dat ze zo'n ding verkopen als ie schadelijk is voor de baby.
vanaf wanneer zou je het hartje kunnen horen met zo'n angelsound? Lijkt me echt super gaaf! groetjes Maaike
bij de kijkshop 40 euro!Ik heb hem gister weer eens geprobeerd,en heb het hartje ook gevonden!je hoort hem bij mij nog niet echt hard,maar iets in de verte! maar echt super gaaf!
A: Nee het is niet schadelijk (sommige hebben het over golven die uitgezonden zouden worden) mijn VK zegt dat met de angelsound niets mis is! B: Vanaf 12 weken ongeveer (ik vond het hartje al met 10 weken precies maar dan moet je echt een beetje geluk hebben) C: 49 euro bij de kijkshop Zoooo. . . .
Ik hoor ook sinds 2 dagen het hartje met de angelsounds. GEWELDIG! Ik moet nog wel heel goed zoeken omdat ik nog maar 10 weken ben maar als ik hem gevonden heb, hoor ik hem echt super duidelijk.
misschien nog een tip voor jullie.. Haal de koptelefoon die erbij geleverd wordt eraf en pak een koptelefoon met dopjes die je in je oren steekt.. van je i-pod ofzo.. deze is namelijk veel duidelijker!
Goh ik vindt het zo raar.. Gister hoorde ik een hartje kloppen heel erg snel.. en nu kan ik alleen maar een hele zwakke hartslag horen maar dan aan beide kanten van mn onderbuik..? dit is niet de beeb.. hoe kan dit dan?
ohw.. en hoe kan het dan dat je ineens aan beide kanten een hartslag hoort die niet zo snel gaat.. maar bijna zoals je eigen hartslag? is dat dan je eigen hart ofzo? want is wel erg vreemd dat het aan beide uiterste zijden van je schaambot te horen is.. een hartje van de beeb is neem ik aan maar op 1 plek te horen? haha dacht ik gerust te zijn.. krijg je dit weer..
Ja dat zijn de slagaders van jezelf die aan weerskanten van je liezen zitten. Je kleintje heeft nog zoveel ruimte,die kan steeds weer op een ander plekje zitten. Vaak zit de kleine er net ergens tussenin,of net naast het geluid wat je hoort van je eigen aders.