Goeiemorgen.... noujaaa goed. Na een hele nacht wakker van misselijkheid. Heb k net boven de wc gehangen. Ik ben nu 29w en 1dag. Eerste 3maanden was de wc mijn beste vriend.is het zo dat dit wrer terig komt einde van je Wangerschap????
Ja dat kan. Dat heb ik ook op het moment maar wel pas vanaf 33 weken. Hou het wel in de gaten, je moet wel iets binnenhouden. Ik sta iedere morgen om zes uur op en eet direct iets en dan ga ik terug naar bed en ben niet meer misselijk. Succes! Xxx
Ik ben in het begin misselijk geweest, maar niet gespuugd. Vooral als ik een lege maag had had ik er vele last van.dit is bij mij ook opeens weer terug. Zodra ik 's-ochtends niet meteen iets eet sta ik te kokhalzen. Dus ik denk dat het wel kan.
Ja dat kan! Vanaf 3e termijn gaat je progresteron weer stijgen waardoor misselijkheid en overgeven weer terug kan komen helaas.
Oke bedankt voor jullie antwoorden. K had erna ontzettende lage rugpijn. Van die omgesteldheidsrugpijn noem k het maar. Ben al thuis vanwege bi. Maar dit was andere pijn. Nu gelukkig wek een paar uurtjes geslapen en is het zo goed als weg. Ik ben benieiwd. Ga hey even goed in de gaten houden. Bedankt
Hier ook buikgriep . Ben wel weer meer misselijk maar dat had ik bij mij 1ste volgens mij ook weer vanaf 30weken. Als ik dan maar een klein beetje spugde was het weer over volgens mij.