hallo mama''s , heb vandaag net een brief in de bus gekregen dat Esmee op 19 oktober naar de peuterspeelzaal mag... dat is 1 dag na haar verjaardag !! wel heeeeeeeeeeeeeeeel spannend hoor...sta een beetje stijf van de zenuwen...haha...hoe zal ze het vinden ?????? dat is de grote vraag... ze kan wel goed met andere kindjes omgaan...maar ja.... wel zonder mama !!! ben sinds dit jaar full-time moeder, dan is mama natuurlijk elke dag bij haar...en ze is al zo'n mama-gek ! moet maar zo denken, ff door de zure appel heen bijten...maar janken wordt het zowieso...aan mij kant.. wou het ff kwijt.. xx trotse mama
Ik leef met je mee, wat enorm spannend he!? Hier nog een die in spanning zit. Liam gaat op 18 augustus voor het eerst naar de peuterspeelzaal. Hij heeft nooit naar de opvang gehoeven, mijn man is thuis. Liam is vorige week voor het eerst uit logeren geweest bij mijn schoonmama samen met zijn 2 nichtjes, dat is me gelukkig erg meegevallen. Maar ja, nu breng ik hem toch naar vreemden he... Ik ben erg benieuwd hoe hij het gaat vinden en jij bent natuurlijk erg benieuwd hoe Esmee het gaat vinden!
spannend zeg!! mila word over 2 weken 2, maar mag pas in november ivm verbouwing. meisje baalt, want wil al weken naar 'sool'.. heel zielig
Hier gaat ons meisje 6 september voor het eerst. We zijn al wezen kijken en ze loopt zo naar binnen en gaat spelen en wil daarna niet meer mee........maar dan ben ik natuurlijk nog in het zicht. Erg benieuwd hoe het zal gaan.Denk dat ik stiekem ook een traantje weg pink want het toch weer een hele stap in haar leventje
Het komt vast goed. Ik heb ons dochtertje vlak voor de vakantie ingeschreven en zij kan in februari, als ze 2 is, naar de psz.
tuurlijk komt het wel goed... maar ben vrijwel altijd bij haar, en straks breng ik haar voor een paar uurtjes weg bij ''vreemden''...is een paar dagen wennen.. maar ze zal het wel geweldig vinden , met andere kindjes op haar heen , gelukkig kan ze goed spelen met anderen... traantjes zal ik zeker wel laten... ben al zo'n huilebalk !
spannend he ? hoe je kind er weer op reageert .. maar het logeerpartijtje was meegevallen..? ben ook benieuwd hoe liam het gaat vinden...over 10 daagjes..
Spannend!!! Mijn zoontje gaat nu sinds een week of 6 en in het begin was het echt niet leuk! Hij huilde zo onwijs erg, en hield dit ook lang vol! Nu huilt hij (als hij huilt) hooguit 1 minuut als ik wegga, maar zodra ik de deur dicht doe is het klaar en heeft hij het onwijs goed naar zijn zin! Ze gaat het vast ook heel leuk vinden... succes!
Kan het me nog herinderen als de dag van gisteren. Dat kleine ventje helemaal alleen tussen al die kindjes. Maar hij vond het prachtiggggg. Tuurlijk de eerste tijd wat tranen. Als ik zo genaamd weg was keek ik stiekum naar binnen en zag ik hem zo leuk spelen. En met ophalen big smile en wilden dan vaak niet mee. Maar o zo leuk Veel succes alvast en dat ze er een geweldige tijd gaat krijgen.