wanneer is nou 't beste tijdstip ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Medith, Feb 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Medith

Medith Actief lid

Jan 15, 2014
    292
    5
    18
    View attachment 377335

Deze testen zijn van een uurtje geleden. Zwangerenkids & sensitest, zelfde urine (ben even aan t vergelijken deze ronde, vandaar 2 tegelijk).

Eergisteren, gisteren en vanochtend hebben man en ik t gezellig gemaakt zeg maar. Is het dan slim om vanavond, morgen en misschien zelfs overmorgen in deze frequentie door te gaan of zou het nu al goed zijn ?
    Vind t een beetje lastig inschatten allemaal :)

2. Medith

Medith Actief lid

Jan 15, 2014
    292
    5
    18
  3. Medith

Medith Actief lid

Jan 15, 2014
    292
    5
    18
  4. Anoliesje

Anoliesje Lid

Feb 6, 2014
    79
    0
    0
    Volgens mij is zo frequent klussen niet goed voor de kwaliteit van het semen, maar dat weet ik niet zeker. Mij is destijds, toen we het nog op de semi-spontane manier probeerden zwanger te worden, door de kliniek verteld rond de eisprong om de dag te klussen en zeker niet vaker. Als we het semen va mijn man in moesten leveren voor iui, mocht hij uiterlijk op de dag van de pregnyl prik (dus 36-38 uur daarvoor), maar het liefst nog de dag daarvoor geen zaadlozing hebben gehad. Hopelijk heb je hier wat aan! Succes iig!

5. lunap

lunap Fanatiek lid

Oct 15, 2011
    2,064
    6
    38
    De kwaliteit is niet minder maar de kwantiteit;) maar ik heb ook gehoord dat geadviseerd wordt om de dag gezellig te maken, succes

Share This Page