Ik uhhh reed auto tot een week op 38 daarna had ik er geen behoefte meer aan. Op de fiets reed ik nog met 40 weken naar de verloskundige zelft, kind van 2,5 jaar mee. Met 41+1 bevallen... maar vanaf 40,5 week had ik voor en gewone weeën dus toen niet meer
me vriend heeft geen rijbewijs dus moet wel... Maar heb tot de laatste dag gereden kleine stukjes dan want wou niet ver van huis ivd me vliezen braken...maar voor boodschappen doen ging ik met de auto ook al was het 2 straten na benee hahah...
Ik heb ook altijd auto gereden, tot de dag van de bevalling van de 2-ling en toen ik het ziekenhuis weer verliet, ben ik ook meteen weer achter het stuur gaan zitten, hier rij ik ook meer dan mijn man.
Ik reed ook tot aan het moment van de bevalling zelf, en 3 dagen na de bevalling haalde ik zelf mijn kraambezoek van de trein Knapte alleen een x een hechting bij het instappen, oeps!
vraag me uberhaupt af hoe ik mijn dingen gedaan moet krijgen als ik niet meer zou rijden.. rij naar de yoga enz enz...
Ik rij ook nog steeds . Lange stukken vermijd ik ook maar dat heeft idd met de zithouding te maken. Bij de vorige 2 heb ik het rijden ongeveer 7 dagen na de bevalling weer opgepikt. Dus zo lang jij je goed voelt lekker blijven rijden . Moet nu alleen nog even zo'n matje in de auto leggen voor het geval de vliezen spontaan breken , zo zonde als er een hele nieuwe stoel in moet.
Tot de 36 weken dagelijks ivm werk, daarna tot de bevalling indien dat nodig was. Vond t overigens 10 keer niks met zo'n gordel om die grote buik.
Heb er ook nog nooit van gehoord dat je geen auto meer mag rijden de laatste maand en dat terwijl ik toch 4 zwangerschappen achter de rug heb. Maar hier bij allemaal tot de laatste dag auto gereden hoor. En zonder problemen.
Bij de vorige zwangerschap heb ik tot aan de bevalling gereden. Langere stukken alleen in de auto deed ik niet meer vanaf 36 weken (heb vriendinnen/familie door t hele land wonen, maar daar ging ik dan alleen niet meer naar toe). Maar dat was meer omdat ik bang was de bevalling onderweg zou beginnen ofzo. Langere stukken met mijn man wel nog, maar dan reed hij (maar dat doet ie eigenlijk altijd als we samen weggaan). Nu ben ik 37,5 week zwanger en doe weer hetzelfde. Blijf gewoon doorrijden (in de buurt), anders kom ik nergens meer. Er zit hier weinig op loopafstand en op de fiets met mn dochter durf ik juist niet meer.
Ik rijd nog steeds iedere dag... lekker stukje vrijheid geeft t je oa. Ik rijd door tot ik zelf denk dat het kan, maar van regels tot hoe lang je mag autorijden heb ik werkelijk waar nog nooit gehoord
Ik heb nog auto gereden de dag voor de bevalling en ben na zo´n 9 dagen na de bevalling weer gaan auto rijden.. Wou prima, ik zie dat je 30 weken zwanger bent dan kun je (als je verder geen klachten hebt tenminste) prima auto rijden hoor!!
Tot een dag voor de bevalling. Ik reed alleen geen lange stukken meer en ging liever ook de snelweg niet meer op, dus alleen rondje dorp eigenlijk.
Ik heb beide keren de dag voor de bevalling nog gereden. Ik voelde me prima, had geen last van vermoeidheid/harde buiken etc. Dus zag geen probleem. Moest ook wel de 2e keer om mijn oudste uit school te halen. Liep bij de 1e ook nog vrolijk in meubelwinkels rond de dag voor de bevalling (41 weken), en bij de 2e moest ik nog even de oudste ophalen, vk-controle en id-kaart van de oudste regelen. Dus nog een hele rondrit in de middag De eerste keer heeft het wel 5 weken geduurd voordat ik weer in de auto ging. Het was niet nodig, en ik moest flink herstellen. De 2e keer zat ik na een ruime week weer in de auto. De dag nadat de kraam weg was had ik een boodschapje nodig (tepelzalf). En ben even snel zonder kids gegaan. Ook geen enkel probleem. Maar dat hangt dus echt af van hoe je je voelt. Mijn schoonzusje heeft nu bij 20 weken al problemen, vooral door vermoeidheid, maar ook harde buiken bij langere stukken. Dus die zal de 40 weken ook zeker niet halen achter het stuur..
Ben vorige week dinsdagmorgen bevallen en zat maandagmiddag nog zelf achter het stuur en liep door het winkelcentrum.Ben er nooit bang voor geweest.Met de fiets kun je lelijker terecht komen denk ik dan maar.
hier rij ik ook nog steeds auto. Het zit langzaam wat minder comfortabel, maar ik vindt autorijden ook heerlijk. Hier ben ik ook degene die het meeste rijdt. Dus volgens mij kan het nog gewoon!