Tot wanneer rompers dragen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fransa, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maia

    Maia Niet meer actief

    mijn dochter zit nu in mt 92 en ik heb en rompers en gewoon ondergoed. Onder sommige kleding vind ik rompers wel praktisch (en op het kdv ook) en soms vind ik ondergoed handig. Ook nu het weer wat beter wordt en in de zomer is het wel lekker als ze soms wel in een onderbroekje loopt over d'r luier heen maar dan dat evt het hemd uit kan
     
  2. Fransa

    Fransa Niet meer actief

    Leuk al zoveel reacties. En zoveel verschillende meningen.

    Denk dat ik dan ook maar voor een combi ga. Rompers zijn idd af en toe best nog wel handig, bijvoorbeeld voor de warme zomernachten. Zoonlief is bijna 19 maanden trouwens. We beginnen nu net een beetje met het wennen op potje/wc. Maar goed, voordat 'ie zindelijk is.... Maar zie hem deze zomer al helemaal in z'n hemd en onderbroek lopen moet ik zeggen :D
     
  3. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik heb nog altijd een setjes en rompertjes gebruikt. 3 maanden oud had ik daar zin in, dus een tijdje toen gedaan, vorig zomer ook n paar maanden lang. deze zomer ook dus. hij heeft rompers petit B in maat 94 en andere merken 98 of 98-104.maar dus ook setjes gekocht. erg leuk.waar je wel moet oppassen is dat sommige ondergoed setjes zijn bedoeld voor al zindelijke kindjes zonder luier ruimte wanneer je grote maten koop zoals 98,104.rompers zijn handig omdat hij die niet uit kan trekken, das een voordeel.
     
  4. Marijee

    Marijee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    mijn zoontje is nu 2 en bijna 4 maanden en heeft nu nog rompertjes aan omdat ik dat fijner vind voor onder een vestje of blousje en het is warmer voor hem.. vorige zomer heeft hij wel boxertjes aangehad zodat het niet te warm was met kleding.

    deze zomer gaan we helemaal over op boxershortjes en hemd want het is de bedoeling dat hij dan zindelijk zal worden.
     
  5. belize

    belize VIP lid

    25 feb 2009
    11.105
    203
    63
  6. Jazzie

    Jazzie Bekend lid

    6 dec 2008
    787
    0
    0
    in de zomer nadat ze 2 zijn gaan ze bij mij met hemd en boxer.
    eigenlijk deed ik het vanaf dat ze bezig gingen met zindelijk worden dat was rond die periode:D
     
  7. Gentle

    Gentle VIP lid

    10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ow, bedankt! Ik kom regelmatig nog in Bonn, en daar zit een Babywalz, dus ik ga wel ff langs. Super!

    Ik heb vanmorgen ff bij de Wibra een maatje 86 setje gekocht en dat gaat eigenlijk aardig. Alleen zijn de beengaten belachelijk groot, dus voor zonder luier lijkt me dat echt niet fijn, maar voor nu wel praktisch. Het nodigt voor mezelf ook meer uit om haar vaker op het potje te zetten! Nu nog wachten op die plasjes...
     

Deel Deze Pagina