rare peuterfratsen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Anice, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anice

Anice Niet meer actief

Ik wordt af en toe wel een beetje moe van mijn zoontje van 2. Ik hou hem al de hele dag zo goed mogelijk in de gaten maar altijd net in een onbewaakt ogenblik haalt hij weer wat uit. Vanochtend heeft hij de talkpoederdoos te pakken gekregen en de hele bovenverdieping ondergestrooid met die witte troep. (een paar maanden geleden heeft hij al een hele fles parfum leeggegoten) Gelukkig is het makkelijk op te zuigen maar was er toch weer even zoet mee. Ik neem aan dat dit soort dingen ook wel bij anderen voorkomt??? en niet alleen bij mij;)

2. Die van mij heeft een paar maanden terug bij mijn ouders, een potje luierzalf te pakken gehad. En dat fijn op zijn gezicht en in zijn haar gesmeerd. Dat ziet hij ons immers ook doen.. Mij vooral eigenlijk, met dagcreme en gel enzo...

Echt een dikke laag luierzalf in zijn haar, op zijn gezicht in zijn wenkbrauwen, rode oogjes. En natuurlijk het bedje waar hij inlag helemaal onder, en de kast, en zijn truitje..

Kan er nu gelukkig om lachen, maar toen...

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    tot nu toe (even flink afkloppen) heeft Quinn nog nooit zulke dingen gedaan!

4. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Zo wilde ik penstrepen voorkomen op m'n muren, bank, tafel enz. Maar helaas mislukt! Pen op de tafel, geen idee wanneer dat gebeurt is.
    En ook fijn, krijt op de muur! En bedankt mam voor het schoolbordje ;)

5. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Potlood op mijn witte stoelen, gaten in de muur van het hout wat we gebruiken voor de openhaard oh hou maar op! Ik kan nog wel even doorgaan ;);)

6. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Luca had laatst een boek verscheurd in bed. Hij slaapt smiddags niet altijd meer, en had een boekje te pakken gekregen. Ik dacht nog wat is hij lekker rustig aan eht spelen in bed...helaas.
    Andere keer haalde ik hem uit bed en ik kom zijn kamer in:
    Mama Luier!
    Had hij zijn bed afgehaald, vervolgens zijn pyama en boxer uitgedaan en als laatste dus ook zijn luier. En trots dat hij was!!!
    Bij een vriendin kwam hij laatst naar me toerennen met een fles schuurmiddel ondersteboven en open... Een heel spoor van de kamer naar de keuken en op zijn kleren.
    Verder eigenlijk nog niet zoveel.

7. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Oh gelukkig ben niet de enige:D

Tanpasta door de badkamer.
    Ramenlappen met billendoekjes.
    Met creme al haar speelgoed schoongemaakt (zo noemt ze het dan)
    parfumfles leeggegooid.
    Zich ingemeerd met sudocreme.
    In de caravan de maggi en de aromat op ons bed opengedraait.(wat een lucht)
    Boodschappen gaan doen en zo met haar wagentje de voordeur uitlopen (hielden haar we in de gaten was benieuwd wat ze zou doen)

Ben nu dus echt alles hoog aan het neerzetten of achter slot en grendel 8)

8. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris is wat dat betreft erg braaf; heeft zoiets (nog) nooit gedaan.
    Als ik de jongste naar bed breng kan ik Iris gerust 5 a 10 minuutjes alleen beneden laten en dan gaat ze braaf spelen...

9. Anice

Anice Niet meer actief

Misschien dat jongetjes dit soort dingen eerder doen dan meisjes?

10. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Mara heeft nog niet echt zoiets gedaan gelukkig, alleen heeft ze een keer de pot gel die op haar commode stond een duw gegeven en omdat ik de dop er nog niet op gedaan had zaten er overal blauw klodders BAH

11. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Hier een meisje met echte boevenstreken.

Sudocreme overal uitsmeren, zichzelf en de nieuwe vloerbedekking.
    Tekenen op het nieuwe behang.
    Sokken in haar diksap dopen. (voorlopig geen open beker meer)
    Met een vettig billendoekje de piano poetsen en de bank.
    Willen weten hoe lang een rol wc papier is.

En ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn.

12. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft tot nu toe nog geen rare fratsen uitgehaald. Ik kan lekker douchen zonder dat ik mij druk hoef te maken over wat ze uitvreet. Maar goed, wat niet is kan nog komen natuurlijk ;)

13. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    ik lees hier anders vooral over boevige meisjes hoor :D

Ik heb een jongen die deze dingen eigenlijk niet doet. Ik kan hem ook rustig 5 minuten beneden laten als ik boven iets moet doen. Als ik terug kom zit hij rustig op de bank tv te kijken of hij is aan het spelen.

Maar ik zorg ook wel dat ik situaties als in dit topic voorkom. Hij kan zelf niet bij de pot sudocreme of de billendoekjes, dus dan valt er ook niks vies te maken :D

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Poepen in bad.
    En niet 1x, maar het is al zeker 20x gebeurd.

En mama maar poep vissen en het bad weer schoon poetsen!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik kan gerust even douchen, en Quinn is dan ook even alleen.

Ik hoor hem dan wel hoor, maar hij zit dan altijd lief te spelen, of tv te kijken. Of hij komt bij mij in de douche staan om lekker te kletsen

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Haha, ik heb een zeer inventief jochie maar dit soort dingen heeft hij nog nooit gedaan.
    Hoogstens een enorme bende maken, op zijn kamer of beneden in de speelhoek.

Ook ik ga rustig douchen als hij gewoon speelt of tv kijkt (badkamer beneden).

17. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Hier kan ik ook gewoon rustig boven bezig zijn of even douchen.
    Mijn zoontje (bijna 3,5) gaat gewoon lekker spelen of tv kijken en ik hoef echt niet bang te zijn dat hij wat uitspookt. Bij onze tweede verwacht ik wel wat meer actie straks haha.

Deel Deze Pagina