gekke vraag? waar slapen jullie kinderen in.

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door jackystory, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he dames, ik heb een vraagje.
    ik vind het erg moeilijk te bepalen wat ik mijn dochtertje aan moet doen als ze slapen gaat.
    ze zweet veel maar voelt dan ook soms koud aan.
    de verhalen over wiegendood helpen dan ook niet mee.

te warm is niet goed en te koud ook niet.😦

nu is her in de baby kamer 23 graden.
    ze heeft een romper aan met lange mouwen een slaapzak met korte mouwen en daar over heen een deken.
    1 deel van een 4 seizoenen deken.

hoe weten jullie wat je de kleine aan doet.

groerjes jacky

2. L0es

L0es Lid

11 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze knul is nu bijna 14 maanden en slaapt met dit weer in een romper en een broekje. Meestal doe ik m wel stokjes aan, maar dat is meer voor m'n eigen gevoel. Nou is het wel zo dat hij het heel snel warm heeft en snel zweet dus vandaar ook geen zak en/ of dekentje. Denk dat je gewoon moet kijken hoe je kindje het vindt.
    Ik weet niet hoe oud je kindje is? Want dat maakt ook nog al een verschil....

(Ohja en ik heb altijd gehoord dat ze het beter iets te koud kunnen hebben dan te warm....)

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    dank je wel voor je reactie. mijn dochtertje is bijna 5 maanden.
    groetjes jacky

4. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Mijn dochter slaapt altijd met d'r armpjes boven d'r dekentje, dus daarom een katoenen pyjamaatje met lange mouwen. Dit omdat ze ook heel erg zweet 's nachts.
    Als het heel warm is met een romper en de zomerdeel van d'r slaapzak.

Katoen is lekker koel en absorbeert zweet waardoor het lichaam niet afkoelt, maar is ook weer warm.

Doe wat jij denkt dat goed is. Je kleintje laat zich wel horen hoor.
    Aan een wiegendood zal een kindje niet snel overlijden door de warmte. Maar pas op met synthetische stoffen.
    Zorg dat het dekentje van katoen en/of acryl is

5. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    mijn kleine van 9 maanden slaapt met een romper met lange mouwen en een zomerslaapzak verder niets het benauwde hangt nog behoorlijk in huis

6. 0lifantje

0lifantje Actief lid

7 jan 2012
    258
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nu in korte mouwen romper met de Puckababy zomerslaapzak met de mouwen aan geritst.

7. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Op dit moment in romper korte mouw en mouwloze zomer slaapzak. Toen het warmer was had hij een mouwloze romper aan en heeft ook een aantal nachten zonder slaapzak geslapen. Heb liever dat hij het te koud heeft dan te warm ivm wiegendood. Van kou worden ze ook eerder wakker

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind een deken en een slaapzak in de zomer wel veel eigenlijk. Ik zou de deken nu weglaten. En als je die gebruikt om in te stoppen tegen bewegen zou ik daar een lakentje voor nemen.

Wij deden Thijmen toendertijd alleen een slaapzak aan en een romper of pyama

Deel Deze Pagina