Nachtrust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LittleMommy, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Aaargh.. :x
    De afgelopen 3 nachten doe ik geen oog dicht..
    Loop alleen maar te draaien en te doen en de beeb is ook niet "bepaald" rustig, eerst lette ik er niet zo heel veel op als ik naar bed ging en kon ik tijdens het getrappel zo in slaap vallen..
    Maar nu sinds 3 nachten kom ik gewoon NIET in slaap, terwijl ik wel moe ben !
    Tegen de tijd dat ik eindelijk slaap, gaat 2 uur later de wekker van manlief en ben ik ook gelijk klaar wakker, en de rest van de dag niet meer vooruit te branden..

Herkent iemand dit ? Of heeft iemand misschien tips om togg in slaap te kunnen komen of iets dergelijke ?

2. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    ja ik,
    word er gek van!

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

jaaaaaaaaaaaaaa
    die van mij is ook echt zo enorm druk snachts, en ik kom dus ook gewoon niet in slaap. en overdag zijn hier klussers bezig omdat we aan t verbouwen zijn, dus ik ben ook af en toe hoopje ellende.

irritant he dat draaien snachts, op het laatst weet je gewoon niet meer hoe je moet gaan liggen. Ga jij ook piekeren dan over onzin dingen?

Liefs Muis

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik slaap ook megaslecht. de hele zwangerschap al. moet nog steeds wel 3 of meer keer uit bed om te plassen. ben gewoon van mezelf erg onrustig. ik probeer me er maar bij neer te leggen en zo rustig mogelijk te blijven liggen. leg heel vaak mijn hand op mijn buik en probeer me dan te ontspannen. zo heb ik het gevoel dat ik toch niet helemaal "alleen" daar in het donker lig te gapen. zeker als hij een beetje gaat trappelen dan vind ik dat erg fijn.

5. LittleMommy

Jah, heb wel af en toe dat ik ga piekeren, dat we nog van alles moeten doen en moet kopen en dergelijke, en dat de tijd togg best sneller voorbij gaat dan dat ik dacht haha!

Nouww, heb zo een afspraak met de VK, voor controle, kzal wel ff overleggen en kijken of ze misschien tips heeft om beter in slaap te kunnen komen of iets..

6. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ja hier nog één! Ik slaap hooguit 5 uurtjes per nacht. De kleine van mij is ook zoooooo ontzettend druk.

Ik wou dat ik een keer heel de nacht kon doorslapen. Tips zijn altijd welkom :)

7. LittleMommy

Nouww, weinig tips haha.. Ze zei wel dat een warme douche eventueel zou kunnen helpen.. dat de kleine zo druk is, is niks aan te doen :( je moet je tijd egt benutten als het even rustig is, om dan proberen te slapen..

Pff, er is niks moeilijkers dan wanneer je moet denken: NU MOET ik gaan slapen..

We zullen et er maar mee moeten doen denk ik haha!

8. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik heb het ook gehad dat ik niet kon slapen omdat de kleine zo druk in mijn buik was. Wat bij geholpen heeft zijn buikmassages. Mijn partner wreef met een beetje olie rondjes over mijn buik. Je merkt vanzelf wat je lekker vind. Daarvan ontspande ik en de kleine werd er ook rustig van.

Deel Deze Pagina