Kledingzaak met veel keuze

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Kiwi80, Sep 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een beetje een grote kledingzaak voor onze kleine meid (maat 92). Je hebt hier alleen maar van die kleine zaken, waar niet echt heel veel keuze is. Ik heb niet zo heel veel zin om zoveel winkels langs te gaan. Weten jullie een leuke kleding zaak in Zuid Holland?

2. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    c&a vind ik leuke en goedkope kleren heben.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    Ik ben vandaag weer heel goed geslaagd bij Villa Happ. Vandaag en morgen 30% korting op de hele collectie. Iets duurdere kleren, maar prima kwaliteit. Vooral als ze al maat 92 hebben, dan doen ze heel lang met de kleren. Ik ben er heel tevreden mee !

Groetjes,
    Nikki F

4. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Villa Happ heb je idd heel veel keuze, en valt ook goed.
    Ik vind V&D vergelijkbaar qua prijs en keuze, misschien ook een optie?

5. 123miesje

123miesje Bekend lid

Dec 5, 2008
    872
    0
    0
    Dat is maar net wat je smaak is en hoeveel je er voor uit wilt geven. Ik koop vaak bij de Hema, de kleertjes blijven mooi. Als ze eenmaal naar school gaan of als ze veel buiten spelen koop ik vaak goedkopere kleren of tweede hands erbij. Vooral broeken verslijten heel snel of zijn zo vies dat je ze niet meer mooi krijgt.

6. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Ik shop heel vaak online! En dan het liefst bij www.barbamama.nl die hebben nieuwe outlet kinderkleding en 2de hands! En het wordt lekker thuis bezorgd!!

7. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Villa Hap in R'dam centrum heeft idd hele mooie kleding, in Capelle ad IJssel (waar ik vandaan kom) zit een heeeeeeeeeeeeeel leuk kledingwinkeltje Shoeby Fashion (ook errug leuk voor mama ;), kom er zelf regelmatig, hier hebben ze kinderkleding vanaf maat 92, zie ook de website; Kleding online kopen - Shoeby Fashion Webshop

8. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    shoeby fashion wilde ik ook al typen. Die hebben leuke kleding. Vanaf maat 92, en daar past ons meisje bijna in..

9. yara06

yara06 Actief lid

Mar 10, 2007
    119
    0
    0
    wat dacht je van H&M online, ebay, hema, v&d, bijna alle kinderwinkels hebben ook een online winkel. Vindt die van H&M echt leuk. Heb net weer een hele lading winterklinding binnen!

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    kleertjes.com.......helemaal geweldig!!!!!

Share This Page