Ben nu ruim 5 weken zwanger, vorige zwangerschap werd een miskraam en nu staar ik elke keer naar mijn wcpapiertje om te kijken of ik geen bloed zie. Elke keer even dat stressmoment en dan daarna de opluchting dat er geen bloed is. Hoe was dat bij jullie? Ben je gestopt met kijken?
pffff vrij snel al niet meer ik denk 6 weken ofzo, nu check ik het altijd wel (is gewoonte) maar niet zo onderzoekend of nerveus haha
Tot 12 weken spijtig genoeg ook veel last van witverlies dus liep constant... Had ervoor een mk gehad en nu ook roze en bloedverlies dus liep redelijk paranoia rond maar kijk ondertussen alweer 29 weken!
Ik ben 22 weken en nooit zoekend naar het wc papiertje gekeken. Heb wel veel last van afscheiding dus daar kijk ik wel naar. Of het groen is enzo
Ik kijk nu nog steeds haha.. Wel vluchtig hoor maar het is een tik geworden. Had het bij de vorige zwangerschap ook
Ik check het ook elke keer, nu zwanger van de eerste. Maar ben er ook heel erg alert op. Altijd blij als het papiertje 'schoon' is.
Ik denk de eerste 10 à 12 weken. Totdat ik er redelijk van overtuigd was dat het goed zat deze keer. Al blijft het idd iets wat ik sindsdien elke keer check.
Ik staar/speur niet maar betrapte mezelf er laatst dat ik nog steeds kijk ondanks dat ik nu een goed gevoel heb.
Ik had de vorige zwangerschap een miskraam bij 6 weken. Dus tot die tijd heel nerveus elk papiertje gechecked. 1 keer zelfs lichte paniek. Ik had terwijl ik op het toilet zat in een papiertje mijn neus gesnoten, en had een beetje bloedneus. Paniek toen ik bloed aan het papiertje zat. Tot het ineens doordrong dat dat uit mijn neus kwam en dat ik helemaal nog niet geveegd had. Bij 7 weken een echo gehad en een kloppend hartje gezien. Daarna werd ik wat rustiger, en deed ik die check ook steeds minder.
Ik heb het bij deze zwangerschap nu vooral. Vorige zwangerschap was een missed abortion en dan heb je geen bloedverlies. Nu zit ik vooral te wachten op tekenen van de bevalling..
Ik betrap mezelf ook iedere keer dat ik het nog steeds doe heel stom is dat!! terwijl ik vorige week nog een mooi kloppend hartje heb gezien en me gevoel ook wel steeds zegt dat het dit keer goed zit maar ja ik blijf nog steeds een beetje bang en in onzekerheid ik denk tot ik de 12 weken voorbij ben en 20 september me echo weer gezien heb dat ik dan wel moet stoppen hahahah
Ik ook nog steeds ja. Ohw en ook al een paar keer vals alarm als je papier met een roze motiefje hebt
Ik doe het nu ook nog en ben 28 wk intussen Maar tot de 16 weken was ik daar steeds erg om aan het stressen, sindsdien nam dat wat af en nu is het meer vanuit gewoonte
Begin helemaal niet. Had de volste vertrouwen erin, pas met 8 weken wist ok dat ik zwangrr was en daarvoor zo onwijs aan de drank gezeten (wist het niet) dus al "slechte" start maar meneer plakte nog steeds. Nu 30 weken en kijk ik wel regelmatig vanwege de afscheiding en kijken of het er goed uit ziet.
Nog steeds haha. Maar in het begin was het wel een stuk erger omdat ik regelmatig bloedverlies had (vanwege tweeling waarvan er 1 het in het begin al niet gered heeft en het er toch uit kwam het vruchtZakje) Denk dat ik tot het laatst toe blijf kijken ook al is het niet intensief meer
Ik kijk sowieso altijd naar m'n papiertje, haha, ook al toen ik nog helemaal niet bezig was met zwangerschap o.i.d. Gewoonte eigenlijk.
Pfff hier ook tot een week of 10 continue en betrap me er nu ook nog wel eens op komt ook door witverlies dat voel je lopen.. Is ook weer zo iets wat er blijkbaar bij hoort. Nou meid geniet van je zwangerschap. Groetjes.
Hm...toch echt wel tot een week of 11... Veel te blij dat ik zwanger ben en veeeel te bang dat t fout zou gaan.