gedurende de hele zwangerschap(pen) maar dat komt misschien omdat ik bij mijn oudste bloedingen heb gehad bij 4 weken, 7 wkn, 17 wkn en 25 wkn en hij is geboren bij 31 wkn en 5 dagen toen een miskraam gehad dus bij mijn jongste de hele zwangerschap "angst" gehad, gelukkig onterecht. daarna nog 2 miskramen gehad
nog steeds kijk ik af en toe ben gewoon bang dat het mis gaat al gaat het tot nu super en morgen weer een echo probeer erdan als alles goed is niet meer te doen
Nooit gestopt met kijken. ... heb veel bloedverlies gehad de hele zwangerschap en dat was het eerste waar ik naar keek als de broek naar beneden ging...
Ook ik doe het nog steeds. Ik heb vanaf 4 weken tot 14 weken bruinverlies gehad, dus het is er een beetje ingeslopen denk ik
Denk dat ik rond de 12 weken gestopt ben met nerveus wc papier inspecteren. Maar ben altijd wel blijven kijken naar mijn papiertje, tot mijn 30 weken zoiets, haha. Gewoon, uit gewoonte denk ik. Als ik dan wat roze zag was ik niet echt in paniek want wist dat het er bij hoorde maar toch...
1,5 maand geleden een miskraam gehad van de eerste. Schrik zit er goed in! Schrik ook steeds als ik nu bloedverlies heb. Hopelijk zijn we snel weer zwanger!
Ik doe het nu eigenlijk ook nog terwijl ik geen bloedverlies heb gehad tijdens de zwangerschap... toch een beetje automatisme denk ik
Bij mij was de eerste zwangerschap ook geƫindigd in een miskraam. De volgende zwangerschap heb ik tot na de 3 maanden elke keer gekeken, ik ging zelfs als ik dacht iets te voelen naar de wc om te controleren. Nu ben ik weer zwanger en merk dat ik minder oplet tenzij ik steekjes/krampen voel.
Ik ook ivm eerdere miskramen en bloeding bij mijn dochter. Nu kijk ik ook soms eens extra. Ik denk niet dat dat weggaat. Gelukkig totnu toe geen bloeding meer gehad. Alleen vanavond een klein beetje bruin, maar dat was direct na inwendige echo, dus geen stress vooralsnog
Ik ben nu ruim 16 weken zwanger van de tweede en staar nog steeds. Ik heb net als bij mijn vorige zwangerschap weer erg veel last van afscheiding dus word soms nerveus als ik iets 'nats'' voel .. Sorry klinkt een beetje vies! De inkegkruisjes fabrikant zal weer blij met me zijn hihi
Nooit echt gedaan eigenlijk. Misschien komt dat ook wel doordat ik het "geluk" heb gehad deze hele zwangerschap geen druppeltje bloed te hebben verloren. Zelfs de afgelopen dagen bij het toucheren niet (daar werd wel voor gewaarschuwd).