ff schreeuwen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ster80, Nov 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Aaaaahhhh alweer iemand zwanger in de 1e ronde
    Heb de hele dag gehuild. Nu voel ik me nog slechter dan ik me al voelde.
    Wanneer ben ik aan de beurt?
    Oneerlijk,dat is het!!

Wie schreeuwt mee??

2. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Vreselijk k*t is dat!!

3. zelliej

zelliej Lid

Aug 27, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    En het worden er alleen maar meer :(! Voel met je mee, iedere dag word je er mee geconfronteerd.. Ik hoop dat het snel jou beurt is!! Want de mijne duurt nog wel ff :( maak je niet gek.. Het is gewoon niet anders.. Laat het nu even los en denk aan jezelf.. Ga even wat doen wat jou blij maakt.. Of het doet vergeten.. Al weet ik dat dat maar een tijdelijke oplossing is *zucht* en een hele harde schreeuw..

4. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Zelliej hoezo duurt het bij jou nog even?
    Ik heb ook nog een zware lange weg te gaan helaas

5. zelliej

zelliej Lid

Aug 27, 2013
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen heel graag naar het buitenland gaan, we zouden in februari gaan vertrekken.. Mijn man kreeg opeens toch contract verlenging van nog 2,3 maand.. Aan de ene kant ben k blij om zn verlenging:( maar aan de andere kant doet het uitstellen zo'n pijn.. En het niet weten waar je aan toe bent is slopend.. Hij moet namelijk een tese onder gaan.Maar goed waar een wil is, is altijd een weg onze tijd komt nog'!!

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    1,385
    18
    38
    Female
    Flevoland
    Ik voel met je mee. In onze omgeving was iedereen binnen 3 maanden zwanger en bij ons lukte het maar niet. Het ergste vknd kk het dat ze het vaak ook aan de hele wereld laten weten dat het zo snel en makkelijk gkng. Grrrrr

Sterkte

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Het zijn vaak ook de mensen die zelf snel zwanger zijn geraakt die dan roepen het komt goed jou tijd komt wel en maak je niet druk:(

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik was altijd blij als iemand zwanger zag, sinds de laatste maanden heb ik er wel moeilijk mee. Komt denk ik omdat het een bevestiging is van iets wat ik graag wil hebben maar misschien nooit zal hebben. Ken je gevoel dus HEEL goed. Dikke knuffel!!!

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik heb vandaag een reiki behandeling gehad. Heerlijk! Mn hoofd is leeg en maak me even niet druk om dit alles! Ik was pas geleden nog heel boos op de wereld.
    Een idee?

10. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    *schreeuwt mee!

Ik ben echt blij voor mensen waarbij het snel lukt maar het is zo moeilijk als je gevallen vergelijkt en ziet dat je zelf meer kansen hebt (qua lichaam/levenswijze en omstandigheden) en na een jaar nog geen resultaat hebt en een ander na 2 behandelingen al zwanger is.. :(

Moeilijk om positief te blijven. Wel ben ik echt oprecht blij voor de mensen waar het wel lukt, alleen het onrecht voelt zo groot omdat het voor ons nu al zo lang duurt..

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nepthys, mooi gezegd. Zo is het. Ik ben ook oprecht blij voor de mensen die geen gedoe hoeven te ondergaan of zo zwanger zijn zonder al te veel geduld en ellende, het onrecht voelt dan groot en voor mij is het toch ook wel die bevestiging (misschien een klein beetje jaloezie) iets te zien wat ik zo graag zelf zou willen! Helaas is het niet te koop.

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Dank je Jordan :)
    Ik vind overigens wel dat als de mensen die heel snel zwanger zijn weten van het traject waar je in zit, ze niet dingen moeten zeggen als; het lukt wel maak je geen zorgen, je bent nog jong etc. Dat steekt toch een beetje.

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Daten ik helemaal met je eens. Dat steekt nog meer

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Hoe werkt een reiki behandeling?

15. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Ik zit nu op zo'n punt dat ik niet eens blij kan zijn voor hun.erg he? Zo ken ik mezelf helemaal niet.
    Ik baal ervan dat ik zo denk maar kan er niks aan doen

16. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp

Heel herkenbaar! Je gunt het hun, maar je gunt het jezelf meer!!
    M'n kleine zusje in ronde 1 zwanger (ik toen al 3.5 jr bezig).
    Ik schreeuw met je mee!!
    Ik ga je nu geen tips geven, alleen maar met je mee schreeuwen hoe oneerlijk het is en hoe erg jij (en wij;)) nu aan de beurt zijn!!!

Hang in there girl!!

17. marloes84

marloes84 Bekend lid

Aug 21, 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aaaaaaaaaaah...

zo en nu maar hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!

18. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

Jan 28, 2010
    1,091
    102
    63
    Ahh ja verschrikkelijk rotgevoel is dat.
    Hopelijk komt je grootste wens snel uit.

19. pippeke

pippeke Niet meer actief

Reiki is een beetje zweverig. Je moet er wel blanco ingaan.
    Ik weet niet hoe ik het goed uit moet leggen, misschien moet je ff googlen. Maar terwijl je ontspannen ligt gaat de reikimaster met haar handen de negatieve energie weghalen. Ze raakt je zachtjes aan dmv haar handen op je lichaam en hoofd te leggen. Ik voelde niet zoveel maar anderen kunnen wel meer voelen. Ik voelde lichte tintelingen bij mn buik en handen. Als ze klaar is na een uur dan voel je je ontspannen en alsof je even weg bent geweest. Ik voel me nu ontspannen en de emoties zijn afgezwakt. Onze tijd komt nog wel gevoel.
    Hopelijk heb ik het een beeje goed omschreven. Ik wil het straks ook voor mn eerste iui doen ( als die ooit komt..) om die 2 weken niet vol frustratie en zenuwen door te maken .

20. pippeke

pippeke Niet meer actief

Jeemig ik zie nu dat je nog een flinke operatie moet ondergaan! Ik snap je frustratie!
    Denk maar eens serieus na over reiki. Het kan ook geen kwaad.

Share This Page