Tot wanneer verkleiner in de maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ma2Be, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Die "rol" is er juist voor om het hoofdje recht te houden, voor stevigheid zeg maar. Anders zou het hoofdje alle kanten op gaan als ze nog zo klein zijn.

2. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Wij hebben ook de maxicosi cabrio. De verkleiner heeft inderdaad in het zitdeel een flink stuk schuimrubber, aan de achterkant is de verkleiner open en kun je het er zo uithalen. Dat hebben wij met een paar dagen al gedaan, want eigenlijk was t vanaf d'r geboorte al niet prettig meer voor dr. De verkleiner zelf, dus met de 'hoofdrol' aan de bovenkant, hebben we geloof ik tot een maand of 3/4 gebruikt, tot ze dr hoofdje zelf goed recht kon houden.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Volgens mij zitten ze standaard bij alle nieuwe maxicosi modellen.

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh, zit dat zo! Dat wist ik dus niet.... want die hoofdrol vond ik toch wel erg prettig, al kon Eva wel vanaf dag 1 haar hoofd goed rechtop houden, het zit er toch wat minder fragiel uit met rol. En ik telkens maar proppen, terwijl het dus ook makkelijker had gekund :(.

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Heb net even geprobeerd, het zitgedeelte zit vast aan de ruggedeelte en aan de rol. Dus als ik de verkleiner eruit haal dan heeft ze ook geen stevigheid meer om haar hoofdje. Ze kan er denk ik wel zonder maar vond het wel prettig zo'n "hoofdbeschermer". Ze kan haar hoofdje al vrij goed recht houden, af en toe "valt" ie nog even weg.

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    de verkleiner is toch de hoofdrol? Nou ja, die was er na een maand uit. Het kussentje is nooit gebruikt.

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ja dat is de verkleiner, maar bij mij zit er het zitgedeelte aan vast. Een dikke schuimrubber zitting.

Deel Deze Pagina