Vanaf welke leeftijd gingen jullie kindjes over naar de buggy van de kinderwagen? De kleine ligt nu nog in de wandelwagen, maar ze ligt bijna met hoofd en voeten tegen het einde. En als ze haar winterjasje aan heeft ligt ze al helemaal 'opgefrommeld' Maar ze lijkt me nog zo klein om al over te gaan?
Geloof rond de 5 maanden.. Qua lengte paste het nog wel, maar meneer trok zichzelf omhoog via de zijkanten
Oh toch rond de 5 maanden ja? Ik had echt het idee dat ze pas met een maand of 9 overgingen Dan zal ik binnenkort de bak maar op zolder zetten...
Irem met 5,5 maand. Het ligt er ook aan wat voor wandelwageninzet je hebt - die van ons heeft 3 standen waaronder bijna helemaal plat. En geen uren doen natuurlijk in het begin tot je kleintje ook los goed kan zitten.
Wij willen Chloé zo lang mogelijk in de maxicosi houden, tis een klein meisje maar merk nu wel dat nu met die kou en voetenzak ze er een beetje gefrommeld inligt Vooral omdat ze nu dikkere kleren aanheeft. Denk dat het toch maar binnenkort de buggy erop zetten word, al verzuipt ze daar nog in
wij hebben denk ik sind een week of 2 de buggy er op staan. ik heb het gedaan nu ze goed zelfstandig kan zitten dat was voor mij een rede op het te proberen
hier helaas met 6 maanden, ik had de bak graag langer willen gebruiken, ze paste er ook nog gewoon in. Maar ze draaide op haar buik, hoofd omhoog en ging dan over de rand hangen, dat vond mama toch iets te gevaarlijk.
rond de 5 maanden, toen ze ook van wieg naar ledikantje ging. De rugleuning dan nog wel zo plat mogelijk.