Tot wanneer versiering?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Duchess, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik heb alle versiering (binnen en buiten) na precies 6 weken opgeruimd.
    De kaarten heb ik toen ook opgeruimd, de cadeaus al eerder.

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Idd, volgens de etiquette :p laat je de versiering 6 weken hangen/staan...

Was het hier na die tijd ook wel beu! Bij ons in de straat hangt nog steeds een spandoek bij mensen voor het raam waarvan de tweeling alweer 7 maanden is :$

3. Female

Female Niet meer actief

Geen idee hoe lang, maar zeker geen 6 weken!
    Heel kort maar.
    Wilde dolgraag dat alles snel weer 'normaal' was na de hectiek rondom en tijdens geboorte :p

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

na 10 dagen heb ik het weg gehaald.
    had het toen wel een beetje gezien.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zolang ik in een jubelstemming ben! De versiering hing 4 dagen en toen werd de kleine dame in het ziekenhuis opgenomen... vrijdagmiddag komt ze waarschijnlijk naar huis na een verblijf van 11 dagen... De versiering blijft net zo lang hangen tot wij het misschien beu zijn maar we gaan eerst maar eens vieren dat onze Pom geboren is en weer thuis!!

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Grappig eigenlijk dat zoveel mensen de versiering zo lang laten hangen. Ik vind het om heel eerlijk te zijn altijd 'n beetje slordig staan als 't zo lang hangt en heb er tot dit topic aan toe echt nooit bij stil gestaan dat mensen 't gewoon leuk vinden, haha!

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij ons stond het bord 4 weken en de slingers,kaartjes enz 6 weken. We hadden het bord gehuurd en ik kwam zelf in het ziekenhuis terecht na 10 dagen toen ik weer thuis kwam was het bord weg haha helemaal vergeten dat we het maar tot een bepaalde datum hadden gehuurd. Maar ja we hadden ook wel andere dingen aan het hoofd toen

8. Esdoorn

Esdoorn Niet meer actief

Ook na ongeveer 2 weken, werd helemaal gestoord van die ooievaar die naar binnen zat te loeren!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben vandaag de versiering bij de voordeur in de gallerij weggehaalt. (wonen in een flat) Meer omdat onze buurvrouw zwanger is en uitgerekend volgende week. Leek me niet leuk als wij dan de hele verdieping ingepikt hadden met versiering. ;) Binnen hangt het nog en de grote naamposter die op ons balkon hangt hangt er ook nog. Die halen we bij 2 maanden weg hebben we afgesproken, we vinden het veelste leuk!!!

Mijkeltje, ik snap wel wat je bedoelt. Hier in de straat wonen mensen die hebben het bord van hun dochter (inmiddels 3 jaar oud!!) nog in de tuin staan en inmiddels een ander bord erbij gezet van hun 2e kindje dat in maart dit jaar geboren is. Dat vind ik er ook erg slordig uit zien. Maar 2 maandjes kan best vind ik. :D

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

buiten was na 3 week al weg of 2 weet ik niet eens, de meeste ballonnen waren op. binnen heeft het 2 tot 3mnd gehangen, tone was ik er wel zat van.
    ik heb ook 1,5wk in ziekenhuis gelegen voordat we thuis kwamen, dus niet direct versiering (nare bevalling tot op de dag van vandaag geen beschuit gehad)

11. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja kijk, dat is inderdaad dat extreme.. Dan hangt er zo'n verlepte ooievaar of een lijntje met van die vies geregende babykleertjes maanden en maanden en maanden na dato nog buiten...

Maar 'r gewoon na drie jaar een bord bijzetten heb ik in m'n omgeving nog niet meegemaakt, da's wel erg bont, hahaha!

12. mamma taz

mamma taz Lid

10 mei 2010
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons hing het buiten tot 8 weken en binnen tot echt tot bijna alle kraam bezoek is geweest 3 maanden ongeveer maar dat ligt ook aan of je alles los ontvangt of een babyborrel heb gedaan. maar bij de buurvrouw hangt het nog steeds en haar kindje is van november dus al ruim 6 maanden. XX Taz

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hebben de buitenversiering binnen een paar dgn weg gehaald. Toen frummel geboren werdt was het 30gr buiten dus de balonnen waren allemaal geklapt en de slingers verkleurd :).

Binnen hebben er het wel een paar wkn laten hangen. Heerlijk toch, die gezelligheid.

14. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Buiten versiering heb ik geloof ik na een week of 2 eraf gehaald. Binnen+de kaartjes heb ik een ruime maand laten hangen en daarna ingeplakt

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    de ooievaar op het raam is 2 na thuiskomst van mijn dochter uit het zkh weggegaan. (ik had hem 2 weken gehuurd), de slingers binnen en alle kaartjes hebben wel 2 maanden gehangen!

16. fafje

fafje Niet meer actief

mn nichtje heeft ze bij haar beide dochters tot hun 1e verjaardag laten hangen (in hun eigen kamertjes dan heh!)

17. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier hebben de borden buiten 7 weken gestaan en binnen een weekje langer (slingers, ballonnen en kaarten)

18. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Wij hebben het ongeveer een maand laten hangen, maar dat kwam ook omdat het toen bijna Kerst was en er door de vele kaartjes (had er echt een stuk of 70, vond dat best veel maar misschien valt dat mee) en slingers helemaal geen ruimte was voor de inmiddels binnenstromende kerstkaarten... Dus kerst was nog een beetje half half, en daarna met het weghalen van de kerstversiering ook de babyversiering maar weggehaald. Vond het wel een opgeruimd gevoel :D
    Maar als het niet zo Kerst enzo was geweest, dan had ik het denk ik wel 2 maanden laten hangen hoor, vond het toch ook wel erg leuk!

19. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Hier heeft de ooievaar 2 weken buiten gestaan en zo ook de bijbehorende versiering. Kaartjes en kadootjes zo'n 6 weken geloof ik, toen wou ik graag weer ruimte in ons kleine huisje en was ik het zat om steeds alles te verplaatsen met het schoonmaken.:D

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    We hebben het uiteindelijk met 8 weken buiten weggehaald en binnen hangt het nog steeds haha. Maar heb er nu toch wel genoeg van dus denk dat het binnen binnenkort ook weg gaat.

Deel Deze Pagina