Tot wanneer versiering?

Discussion in 'Kraamtijd' started by Duchess, May 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik schaam me dood maar de HOERA! EEN JONGEN slinger heeft tot 7 maanden (ja echt erg) voor maddis raam gehangen. voelde gewoon niet goed om het eerder weg te halen.

2. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    De kaarten hebben hier maandenlang in de kamer gehangen.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

mijn dochtertje is nu 7 weken en ik begin het een beetje zat te worden. Ik denk dat ik de boel ga weghalen als we weer naar het cb zijn geweest (2 maanden precies). Heb ik mooi in mijn verlof nog even tijd om de kaarten in te plakken e.d.

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    6 weken toen haalde we de versiering uit de tuin en wilde we de raamsticker eraf halen... maar de raamsticker hebben we nog 2 weken langer laten hangen omdat mijn vriend was vergeten de folie er achter af te halen :p Dus toen heeft hij nog 2 weken goed gehangen zonder folie erachter haha

5. Huismus

Huismus Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    1,710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Na 6 weken heb ik ze weggehaald, omdat ik officieel geen kraamvrouw meer was, vond het een mooi moment de kraamtijd af te sluiten.

6. Diamaria

Diamaria Bekend lid

Mar 10, 2009
    586
    0
    16
    Onze zoon is bijna 8 weekjes :D en gister 2 slingers weg gehaald, omdat anders onze plafonwaaier niet aan kon.. de rest hangt er nog! :D Vind het nog veelste gezellig! ;)

xxx :)

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

precies een maand.

doet me trouwens wel denken aan een tijd terug, ik had een krantenwijk, in mijn eerste week was er in een van die huizen een baby geboren. rose slingers: hoera een meisje.
    toen ik na 1,5 jaar(!!) stopte, hingen diezelfde slingers er nog steeds, alleen helemaal wit geworden van de zon.. ;)

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bij ons heeft het ook 6 a 8 weken gehangen, de kaartjes hebben zeker 3 maand gestaan.:D

Woon nu in het dorp en denk dat er na de geboorte van deze mini vanalles in ijn voortuin verschijnt;):D.. zusje en vriendn kennende.

9. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier heb ik met 6 weken het geboortebord en de slingers binnen op geruimt, dit ook omdat na 6 wk officieel de kraamtijd voorbij is..
    het enige wat er tot vorige week nog hing binnen was de slinger van hoera het is een meisje, maar had niets an de muur en vond dat wel mooi, maar nu ga ik verhuizen dus is de slinger ingepakt om in okt weer ergens neer gehangen te worden.

XXX Gusam

10. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Ik heb nog steeds een slinger hangen;)....ik ga hem meteen even weghalen haha

11. susy26

susy26 Niet meer actief

ik denk ook dat we alles weg halen als de kleine 1 maand is. Das een mooie tijd! Nu nog even niet haha..

12. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik ben nog niet bevallen maar aangezien ik binnekort moet bevallen en mensen op vakantie zijn wil ik het zowie zo een maand laten hangen en als ik het leuk vindt hooguit 2 maanden...

13. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    wij hebben na 6 weken een kraamfeest gegeven en daarna alles weg gehaalt

14. Jiska

Jiska Fanatiek lid

Mar 6, 2007
    1,477
    3
    38
    Overijssel
    Binnen was het na verloop van twee weken wel weg, denk ik... Was 'de rommel' toen echt een beetje zat en heerlijk alles opgeruimd.

Wij hadden wel een hele leuke raamsticker en die hebben we veel langer laten zitten. Dat vond ik best kunnen. Hangt niet te wapperen, niet rommelig en toch wel heel leuk. Alleen al om het geld er uit te halen (kostte zo'n 40 euro, maar hadden verder dan ook geen slingers etc. gekocht).

15. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    uhm,
    ik heb nog de slingers in de woonkamer hangen,en nog een sticker op de raam.
    vondt het wel gezellig kijken,vooral omdat we nog kraamvisite krijgen...

16. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
    haha, bij ons hangt er nu nog steeds een slinger aan de muur.. Opes. **bloos** Maar komt gewoon omdat ik het wel een mooie slinger vind, en het ons eigenlijk niet echt in de weg hangt..

17. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik heb toevallig gisteren de ooievaar (op het raam) weg gehaald omdat het heel hard waait en de poten iedere keer tegen het raam tikten en ik daar gek van werd.
    de slinger voor het raam (binnen), de kaarten en de cadeautjes blijven nog even hangen en staan.
    vind het wel gezellig die versiering.

liefs doris

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Toen Pom precies 2 maanden was... alle kaarten, slinger en kraamkadoos weggehaald. De raamsticker met naam pas weggehaald toen ik ging werken (vorige week zondag!)

19. wennepen

wennepen Bekend lid

Dec 30, 2008
    908
    0
    0
    wij hebben het na 6 weken weggehaald.

20. toefje

toefje Niet meer actief

2 halve maand heeft alles buiten en binnen gehangen,
    vond het zo gezellig.
    en na 2 halve maand kregen we ook geen verstieten meer.

Share This Page