Hoi, heeft iemand ervaring met de borstkolf van Nuby? Ik kan redelijk gemakkelijk borstvoeding geven, maar het lukt me niet om te kolven. Daarom dat ik dit keer iets anders wil gaan proberen en die van Nuby ziet er comfortabel uit.
Ook geen ervaring met de Nuby kolf. Maar welke kolf had je dan eerder? Waarom denk je dat het toen niet lukte? Wat bedoel je trouwens met "lukt me niet"? Kwam er weing? Niks? Geen tsr? Deed het pijn? En waarvoor moet de kolf straks dienen (sporadisch vs. dagelijks meerdere keren kolven)?
Ik heb eerder de kolf van Avent en die van Medela gehad. Bij beiden kwam er niets. Het lukte me simpelweg niet. Had ook geen tsr. Ik ga straks na de bevalling en verlof weer drie dagen werken en zal dan minimaal 1x per dag moeten kolven
Ja, volgens mij wel, maar in ieder geval zonder goed resultaat. Misschien iemand tips voor een site waar gebruikerservaringen staan van de verschillende merken?
Ik zou dan in jouw plaats een workshop volgen, en daar kan je dan verschillende kolven uittesten. Want ik geloof niet dat wanneer eerder niets lukte, het met een ander merk kolf plots wel lukt... Medela is een topmerk en met hun 2-fase systeem krijg je normaal heel vlot een tsr.