Ik vraag me af tot wanneer jullie (of juist niet) seks hebben met jullie man/vriend.... Mijn ''forum-maatje'' vroeg dat laatst aan mij en gaf daarop eerlijk antwoord, en vond het maar behoorlijk vreemd dat wij nog steeds vrijen....... Wat jullie?
het is dat het hier niet meer mag ivm harde buiken maar anders zou ik er wel op springen hoor Mijn libido rijst de pan uit sinds ik zwanger ben
Ik ben al overtijd, en een bakerpraatje om de bevalling op te wekken is seks hebben, dus dat hebben wij (tot nu toe tevergeefs) zeker geprobeerd!!
Wat zal mijn vriend jaloers zijn.... mijn libido is weer 0, 0 net als bij mijn 1e zwangerschap kan ook echt geen zin maken helaas.
toen ik zwanger was van Menno was mijn libido ook 0,0 (helaas... vooral voor mijn man).... maar bij mij had het ook te maken met een soort angst van 'ik wil geen mk opwekken'... al weet ik nu dat dat vrij stom is... zolang er geen medische indicaties zijn kan je blijven vrijen tot het laatste moment
Misschien rare vraag, hoe zit dat met dat spiraaltje doet dat bij het inbrengen ook pijn? (en zou graag weten met het uithalen, maar dat weet je ook nog niet) Deze kunnen 5 jaar blijven zitten toch?
Hier beide zwangerschappen vanaf week 14 (daarvoor te misselijk) gewoon ons gang gegaan tot de dag van de bevalling. Nu ben ik ook weer ontzettend misselijk en moet ik mijn man echt niet aan mijn lijf hebben. Maar ik verwacht als dat afzakt dat mijn libido weer tot op het normale niveau komt. Geniet ze!
hier helaas niks meer sinds 19 weken ivm paar weekjes bloed verlies... maar mijn zin is er wel Ik wil toch nog wel eens proberen alleen manlief niet ggrr hihi
Het mag gewoon tot je vliezen breken. Ik hield er iets eerder mee op (mijn vliezen braken pas toen ik volledige ontsluiting had, en vrijen met weeën is niet mijn ding ). Ik denk dat het er bij ons in de laatste week toen nog wel van gekomen is, maar zeker weet ik het niet meer.
Ik had niet vaak zin in seks tijdens de zwangerschap eigenlijk, maar soms had ik wel opeens zin en dan ook meteen ENORME zin, van het moet NU gebeuren haha! Ik heb tot 2 dagen voor de bevalling gevreeen, die laatste week was vooral ook in de hoop dat de bevalling zou starten.
Bij de oudste tot aan de uitgerekende datum, libido was torenhoog! Bij de jongste niet meer vanaf 35 weken. We hadden een keizersnede gepland bij 38 weken en was bang dat het spontaan zou gaan gebeuren en dat zou niet lukken (te grote baby) Ook veel meer moe, omdat er nog een actieve peuter rondliep en veel minder zin.