Tot wanneer vrijen tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Bij mij deed het inbrengen echt heel pijn.. Ze trekken je baarmoeder naar beneden om hem erin te doen.. Eruit halen echt een stuk minder was ook blij dat Die eruit was, want bij mij werkte die echt niet.. Hij kan inderdaad 5 jaar blijven zitten..

Bij me vriendin is die wel 5 jaar blijven zitten..

Hier bij me eerste seks gehad tot het einde,

Bij deze niet meer vanaf 22 weken ivm met complicaties en een nood cerclage bandje.. Maar anders had ik me vriend ook besprongen ;))

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Onze laatste keer was in september...:) Wij hebben er allebei niet zo'n behoefte aan. In het begin was het de angst voor weer een MK ( ik weet dat het daar niet door komt) en nu heeft mijn man de angst dat hij het hoofdje van de kleine raakt.:D

We kijken er naar uit om straks weer flink te keer te kunnen gaan!;)

3. Username

Username Niet meer actief

We vrijen gewoon, wel iets minder vaak dan normaal. Dat heeft te maken met t feit dat ik best veel last heb van m'n bekken en harde buiken en dan moet ik er even niet aan denken.
    Ik heb een tijd bloedingen gehad (13 weken achtereen in meer en mindere mate) en toen mocht het niet van de gynaecoloog. Maar nu is t geen probleem. Tenzij de vliezen breken of er een andere reden is waardoor t wordt afgeraden.

4. Jimmy100

Jimmy100 Actief lid

8 okt 2010
    294
    0
    0
    Wij tot een dag voor mn bevalling bij de eerste, maar geen idee of dat 'normaal' is? Ah zolang het voor jezelf goed voelt is het toch een leuke bezigheid nietwaar?

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij onze eerste hebben we erge bloedverlies gehad bij 20 weken door seks dus daarna zeer weinig nog seks gehad door angst de 2de en 3de niet heel vaak maar wel regelmatig in het begin erg voorzichtig vanwege ervaring van de eerste
    de 3de is zelfs bijna een uur later de bevalling iets begonnen :)

6. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Tot de laatste dagen... Wij hoopten (tevergeefs) dat het de bevalling zou opwekken ;)

7. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

30 mrt 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    Bij de eerste werd ik 's morgens met zin wakker en de gedachte dat het voorlopig de laatste keer zou zijn... Klopte want die avond braken mijn vliezen!

Nu staat het op een laag pitje, had ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter geen last van. Blijkbaar kan dat dus ook per zwangerschap verschillen:p

Ik heb voor de zwangerschappen een spiraaltje gehad, zetten was geen pretje maar het eruit halen merkte ik helemaal niks van...

8. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Gebeurt hier ook nog steeds hoor! No problem!

9. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    De eerste zwangerschap...0 keer.

Deze zwangerschap... heel veel..minimaal 2 keer in de week.. maar als t kan liever nog iets vaker... ben gewoon van plan dit ook te blijven doen tot t kan... ik ondervind er geen last van.. en vl ook niet..

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    wij doen het zolang het fijn blijft voor mijn.

11. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    Hier iemand jaloers op jullie!!!:$
    Mijn libido is gedaalt tot ver onder het vriespunt terwijl ik voor de zwangerschap wel bij de muren op kon vliegen! Ik probeer mij wel eens over te geven voor ML maar die vind het nu zelf ook maar niks en is ook bang dat mini er 'last' van heeft.
    Eigenlijk gebeurt het hier dus niet....:) *schaam schaam*

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hahaha, die van jou gezakt die van mij behoorlijk bestegen.
    Was voorheen aan de prikpil waardoor mijn libido 0,00000 was..
    Na dat het was uitgewerkt was het nog steeds van ,, uh liever niet dan wel.. Maar ja als je dan een kinderwens hebt dan moet het wel ;)
    Tijdens mijn zwangerschap is hij de pan uitgerezen hahahaha
    Laatst er over gehad met mijn man, die wist eerst niet wat hem overkwam (lol)

13. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier ook gewoon totaan bevalling.
    Ging niet zo heel soepel hihi

Maar dat mocht pret niet drukken:D

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hahaha echt gemakkelijk gaat het hier ook niet meer, maar dat mag inderdaad de pret niet bederven! ;)

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Had ook heel laag libido maar eenmaal bezig kwam de zin vanzelf!
    Tot week voor de bevalling gedaan, laatste week teveel bekkenpijn

16. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    mijn libido is ook heel laag..

alleen gisteravond was het dieptepunt bij mn man gevonden haha..
    Ik begin te groeien.. mn buik wordt groter, mn borsten worden groter.. etc etc.. en dit ziet manlief natuurlijk ook..

Ik merk dat mijn lichaam een beetje "eng" wordt..
    we waren dus gezellig bezig.. en opeens stopte die, hij kon het niet zij die.. de gedachten dat ik een baby in mijn buik heb en hij daar vlakbij zit..

die arme ziel.. hij heeft daarna wel 100x gezegd maar ik hou nog wel van je hoor en vindt je nog steeds lief!

ik was op het moment best een beetje beduusd... maar agh ik begrijp hem eigenlijk ook wel..

17. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merken jullie verschil met voor de zwangerschap? Hier heeft het even op lager pitje gestaan, voornamelijk door drukte en vermoeidheid rond de verbouwing van ons huis. Maar het voelt voor mij heel anders nu. Net of ik minder ruimte van binnen heb (wat misschien ook logisch is), maar herkennen jullie dat? Of moet het weer wat opgerekt worden na weken geen penetratie? ;)

18. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Snoeppie ik heb nu meer zin dan voorheen.
    Maar daarvoor was ik aan de prikpil waardoor mijn libido dus behoorlijk laag was, eigenlijk niets 0,000

19. Snoeppie

Snoeppie Bekend lid

10 sep 2012
    521
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kimmuh: maar van binnen voelt het niet anders bij jou?

Ik was al 3 jaar niet meer aan de pil. Werd ook libidoloos van die rommel haha.

20. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Nee, enige wat vervelend is, is dat de beeb soms behoorlijk actief is net wanneer wij willen vrijen..
    Vaak is het maar eventjes, maar blijft wel vervelend want(Ik weet dat je niet alleen bent, maar zo voelt het dan ook absoluut niet) Voelt net alsof er dan een pottenkijker bij zit :p

En verder voelt het veel heftiger aan... (orgasme)

Deel Deze Pagina