Tot wanneer vrijen tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmuh, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier voelt het ook niet anders als anders.
    Het enige verschil is dat ik zelf gewoon niet meer zo lenig ben haha, en sneller uitgeput.

Het is ook iets minder geworden. Nu 1 a 2 keer per week. Ik ben vaak door mijn poets en opruimgedrag doodop. Ik wil wel, maar mijn lichaam werkt dan niet meer mee haha..:D

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wat jullie zelf willen!
    Sex is een prima manier om een kind dat te lang blijft zitten nasr buiten te krijgen. Allleen liever niet meer sexen als dee vliezen gebroken zijn i.v.m. hygiene.

3. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Ik moest wel lachen om de vraag van TS omdat ik me dit ook afvroeg bij de eerste zwangerschap en zie onderstaand verhaal:
    Toen las ik dat sex juist de bevalling op kan wekken en tja....bij ruim 39 weken had ik het wel gehad en in combinatie met een behoorlijk verhoogde bloeddruk en eiwitten in mijn urine dacht ik: laten wij dat dan ook maar eens proberen... Nou, zo gezegd zo gedaan en 5 uur na ons 'onderonsje' begonnen bij mij de weeen :D, haha! Wij hebben dus tot heeeeel laat in de zwangerschap nog gezellig gedaan :p

Grtz Pinda

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Het mag tot dat de vliezen zijn gebroken.
    Ik had er tijdens mijn zwangerschap totaal geen behoefte aan!

5. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is het zo dat manlief vanaf een weekje of 29 het niet meer zo prettig vond omdat de kleine als een gek begon te schoppen toen we bezig waren, vond ie niet zo prettig.

Hij wilt het wel op z'n hondjes doen, maar is dat wel veilig vraag ik me af? Ik heb namelijk gelezen dat als hij op je ligt het al gevaarlijk voor de buik kan zijn..

6. Dinges89

Dinges89 Actief lid

15 jun 2012
    412
    0
    0
    Dordrecht
    Hier nog een uur of 9 voor de weeen begonnen...ging prima:D

7. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Kaala, op zn hondjes kan wel. En je kunt ook een andere houding aannemen. Bijv lepeltje lepeltje?

8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Zolang het voor jullie nog prettig voelt..

Bij onze dochter was t klaar toen de arts 'sochtends ineens vertelde dat ze tijdens het toucheren haar hoofdje voelde en ik 2cm ontsluiting had. Het libido was plots bij ons beide beneden vriespunt:p 'savonds braken de vliezen en is ze geboren.

Nu is t weer gewoon zolang t voor ons fijn voelt.

9. Luja

Luja Niet meer actief

Hier is vriendlief bang dat hij ons zoontje pijn doet.. ;) mannen....
    En ik ben gewoon een stuk gestrester als hij bijv op mij wil gaan liggen, dat mag dus van mij niet meer. Maar er gebeurt hier nog genoeg hoor, dat houden we ook wel vol denk ik

10. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Zolang beiden het nog willen,waarom ook niet hé! :)
    Manlief kan niet meer op mij, heb zo'n bolle buik hahaaha dat is niet echt confortabel en andersom ook niet ^^

11. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Herkenbaar, hier idem. 6 uurtjes na het vrijen had ik weeen en braken de vliezen ;)

12. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Moeten manlief en ik ook nog maar váker klussen dan we al doen :p (grapje!)

13. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Ik ben vandaag 2 dagen overtijd en we hebben gisteren nog gevreeën.
    Ok, het is echt lomp en zeer onaangenaam maar ik wil zoveel mogelijk prostaglandine binnenhebben om mijn baarmoederhals rijp te maken zodat ons beebje komt.

Manlief vindt zijn weg niet meer terug bij mij, dus het is echt niet meer wat het is geweest en voor mijn eigen hoogtepunt hebben we afgesproken dat ik dit voor mijn rekening zou nemen. Voor mijn gevoel zijn we soms weer terug bij af, als in 9 maanden geleden toen we ook klusten om de 2 dagen om een beebje te maken.
    Nu is het om het beebje eruit te krijgen :p

14. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Hahaha tsja, het is maar net of het echt zo is of niet.
    De één zegt van wel, en de ander van niet.

Succes met wachten, hoop dat je je beeb snel mag vasthouden :)

Deel Deze Pagina