1e x inkomstenopgave ingevuld- is dit correct?

Discussion in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' started by Monoqi, Nov 1, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monoqi

Monoqi Lid

Apr 3, 2015
    21
    0
    0
    Hallo!

Ik had toch nog een vraag mbt inkomstenopgave, ik heb vanochtend een collega van jullie gebeld maar ik twijfel toch een beetje of het correct is. Vandaar nog even hier.

Ik zit per 1-10 in de WW en ik heb vandaag voor het eerst een inkomstenopgave moeten doen. In oktober heb ik resterend vakantiegeld en onopgenomen vakantie-uren uitbetaald gekregen van mijn werkgever dat nog verrekend moest worden.

Even fictief bedrag: 1000 euro vakantiegeld en 500 euro vakantie-uren. Mijn Loonheffting TBB loon voor oktober was dan 1500 euro (SV-Loon, incl. vakantiegeld van x aantal maanden)

De eerste keer moet je dus opgeven wat je SV-loon was en of je vakantiegeld uitbetaald hebt gekregen (in mijn geval dus ja, 1000 euro van de 1500 euro).

Jullie collega heeft toen gezegd, nee je vult alleen SV-loon in en bij vakantiegeld niks, dit zullen ze achter de schermen splitsen.

Klopt dat?? Of had ik bij SV-loon 1500 moeten invullen en bij vakantiegeld ontvangen 1000 euro?

Nogmaals dank voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,

Monoqi

2. UWV

UWV VIP lid
    Staff Member

Beste Monoqi,

Ik begrijp dat je graag wilt weten of je de inkomstenopgave juist hebt ingevuld.

Je hebt het juist begrepen. De uitbetaalde vakantie-uren tel je op bij je SV-loon. Het uitbetaalde vakantiegeld vermeld je bij het kopje vakantiegeld.
    Als je het goed vind zou ik je graag willen bellen. Ik kan dan even de gegevens met je doornemen en eventueel nog een correctie doorgeven aan het kantoor.
    Laat je telefoonnummer achter in een privéberichtje en geef aan wanneer je het beste te bereiken bent. Dan nemen we contact met je op!

Met vriendelijke groet,

Mariël
    UWV Webcare Team
    Webcare - UWV - Over UWV

3. Monoqi

Monoqi Lid

Apr 3, 2015
    21
    0
    0
    Bedankt Mariel, ik heb je zojuist een privé-bericht gestuurd!

Share This Page