Tot wanneer werken jullie door?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door MamaJulia, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tot wanneer werken jullie?

  1. Tot 34 weken

  2. Tot 36 weken

  3. Ik ging al eerder met verlof omdat...

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mopje

    Mopje Fanatiek lid

    18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Pffff... Hoopte op 34 weken, maar nu met 30 weken in overleg met de vk en mijn baas gestopt met werken. Te veel harde buiken en pijnlijke krampen:( Dus het luieren kan beginnen!
     
  2. Cynthia1978

    Cynthia1978 Bekend lid

    26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Met 34 weken, zit al deels in de ziektewet. Verlof valt wel lekker in de feestdagen. Voor de 3e keer goed getimed.
     
  3. Sampie12

    Sampie12 Lid

    6 dec 2012
    94
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Zoals het er nu naar uitziet blijf ik doorgaan tot de 36 weken, maar ik heb dan ook een kantoorbaan waarbij ik veel kan zitten.
     
  4. Doritoo

    Doritoo Actief lid

    25 okt 2009
    221
    0
    0
    Ik wil tot 36 weken doorwerken al duurt dat nog wel eventjes ;). Bij mijn vorige zwangerschappen heb ik ook tot 36 weken doorgewerkt en dat ging prima. Ik werk in de beveiliging waarbij ik veel zit.
     
  5. linda0317

    linda0317 Lid

    21 jul 2013
    8
    0
    0
    wageningen
    De bedoeling is 34 weken....even afwachten of ik dat ga volhouden. ...zie mijn bericjt "32 uur werken in verpleeghuis" werk 32 uur per week als verzorgende ig/GVP met zwaar dementerende
     
  6. Stoffeltje

    Stoffeltje Fanatiek lid

    25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ik ben zelfstandig ondernemer en ik heb eigenlijk geen zwangerschapsverlof. Tuurlijk doe ik rustiger aan maar bij de andere drie kindjes heb ik gewoon doorgewerkt tot de dag van de bevalling en eigenlijk nadat de kraamzorg weg was mijn werk weer langzaam opgepakt. Het is wel vooral administratief werk wat ik doe.
     

Deel Deze Pagina