Ik hoop dat ik kan doorwerken tot 34 weken, dat is in ieder geval de planning. Ik heb een eigen bedrijf en verzekering is 6 weken van te voren.
Bij mijn dochter gewerkt tot 34 weken, achteraf had ik ook tot 36 weken kunnen werken. Voelde me goed, en ze kwam pas met 41 weken Werk in de kinderopvang...
Ik heb tot 34 weken gewerkt maar zat wel al vanaf 26 weken deels in de ziektewet i.v.m BI. Ik heb vanaf toen 10 uur per week gewerkt. Ik werk in een Bruna winkel.
Tot 34 weken, dit omdat ik al sinds 19 weken 100% in de ziektewet zit.. Had ik niet in de ziektewet gezeten had ik sowieso ook voor 34 weken gekozen!
Bij mijn zoon (2011) moest ik ivm bekkenproblemen al eerder minder gaan werken en daardoor dus ook met 34 weken al met verlof. Nu ben ik met 35 weken met verlof gegaan. Op deze manier (ik werk in het onderwijs) heb ik mijn zomervakantie gelijk achter mn verlof aan, heerlijk! Kan ook omdat ik maar 2/3 dagen werk nog en lichamelijk veel beter mn rust kan pakken dan bij mn oudste.
34 weken. Of ik haal weet ik nog niet. Vorige keer had ik forse BI en moet ik noodgedwongen met 30 weken de handdoek in de ring houden. Helaas na wederom en zelfs al eerder dan toen klachten.
Tot vanavond. Vrijwilligerswerk dan. Zit al 2 jaar zonder werk thuis in de ziektewet/ww en doe daarnaast vrijwilligerswerk. Vanavond is mijn laatste avond
Tot 34 weken, ben fysio. Leek mij verstandiger om met 34 weken te stoppen, aangezien het best een fysieke baan is.
Bij de eerste met 33wk. Kwam zo uit met mijn vakantie. Mijn verlof startte gelijk daarna. En die 3 weken heb ik er vervolgens weer achteraan geplakt waardoor ik 20wk thuis was. Nu, het is nog ver weg pak ik met 34wk mijn verlof. Ik ben tandartsass en soms zit je even in een rare houding maar verder is het fysiek niet zwaar. Wel veel chaos in mijn hoofd door mijn adhd.. mag nu ook geen medicijnen dus dat maakt het stressvoller.
34 weken staat hier op de planning.. als alles nog goed gaat dan! Werk als paraveterinair dierenartsassistente
Hee, Ik heb een kantoorbaan en werk 32 uur waarbij ik eindverantwoordelijk ben voor diverse projecten. Fysiek niet zwaar mentaal wel want het gaat vaak om veel geld. Ik ga met 34 weken met verlof omdat ik veel verhalen ken waarbij langer doorwerken/ stress het geboortegewicht negatief heeft beïnvloed...dan maar wat korter vrij na de bevalling. Dat was leuker geweest voor mij maar ik geloof dat dit beter is voor de baby....
Ik werk in wisseldiensten en heb afwisselend,zittend,staand en lopend werk. Ik neem verlof op vanaf 36 weken en maar stop met 32,5 week ivm vakantie die ik al had opgenomen voordat ik wist dat ik zwanger was.
Ik heb al te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, dus ik hou lekker met 34 weken op! Ik kom toch na mn verlof niet terug... En alle vakantiedagen die ik over heb, neem ik ook op voorafgaand aan t verlof, dus met een beetje geluk hou ik met 30 weken al op! En geloof me... Ik tel de dagen al af!
Contract niet verlengd....? Omdat he zwanger bent of spelde dat echt niet mee? Wel heerlijk dat je dan lekker bijtijds kan stopenn maar wel klote dat je daarna weer wat amders moe tzoeken
Ik zelf hoop met 35 weken trouwens te stoppen. Eigenlijk 36 en dan 1 week vakantie ervoor opnemen, scheelt toch weer een week, Na bevallingsverlof wil ik er nog 2 vak weken achteraan plakken dus dan 14 weken verlof eigenlijk daarna. Maar dat is nog erg ver weg voor mij
Ik stop met 34 weken. Ik ben advocaat en heb dus een echte kantoorbaan Even een tip: Je hebt recht op 16 weken verlof. Wettelijk is het zo geregeld dat je vier weken voor je uitgerekende datum moet stoppen en dat je na je bevalling recht hebt op 10 weken verlof. Je hebt dus 2 weken om mee te 'spelen'. Stel dat je echter met 36 weken stopt maar met 42 weken pas bevalt, dan heb je nog steeds je 10 weken erna dus alles gaat goed. Stel dat je met 34 weken stopt en je bevalt pas met 42 weken, dan heb je nog steeds recht op 10 weken verlof na de bevalling dus wordt je verlof met 2 weken verlengd (kost jou niks). Mocht je dus de optie hebben om 2 weken vakantie op te nemen, plak het dan aan het einde van je verlof en niet ervoor. Je hebt dan de kans dat je die vrije dagen niet (allemaal) in hoeft te leveren wanneer je na je uitgerekende datum bevalt...
Thuis sinds vorige week, 26 weken. Ivm bekken klachten, tevens verwachten we een tweeling. Het is jammer maar helaas.... Had graag tot 30 weken gewerkt (kan i.p met een tweeling nog wel...)
Hier werk ik tot 34 weken, om precies te zijn, nog 2 dagen. ik heb wel gewoon een kantoorbaan, maar ben er wel klaar voor om gewoon nog even te genieten met een kleintje in m'n buik van de komende tijd. Gelukkig heb ik een werkgever die hierin super mee werkt en er ook nog eens voor zorgt dat ik straks parttime kan terugkomen! Vind t overigens wel een heeeel gek idee dat ik tot2 september verlof heb. Heb er ook nog 2 en halve week vakantie achter aan geplakt.