Ik zou tot 36 weken doorwerken (kantoorbaan), maar ons mannetje besloot bij 33+4 m'n vliezen te breken, op zaterdagochtend. Op maandagochtend heeft m'n man rond 7:00 uur m'n werk gebeld om te zeggen dat ik in het ziekenhuis lag en 3 uur later kon hij terugbellen om te zeggen dat ik bevallen was.
Ik werk tot 36 weken. 36 uur per week in de zorg. Nog 10 keer, ben echt aan het aftellen nu, het wordt met de dag zwaarder...
Ik moest bij de 34wk stoppen ivm hoge kans op zwangerschapsvergiftiging en vroeggeboorte. Helaas nu met de 28,3 al volledig in de ziektewet, kleine groeit niet goed en veel harde buiken. Moet plat nu, zolang het nog duurt.. Werk fulltime als kapster..
Ik ging met 34 weken met verlof werk in de zorg, wel werkte ik stukken minder en bij de activiteiten. Ohja met 33 weken kreeg ik verlof, nog 1 week vakantie uren opgenomen
Ik heb 36 weken ingezet maar ben bang dat het wat eerder word. Er is veel stres op mijn werk momenteel en ik ben zelf ziek de laatste paar dagen. Mijn baas heeft mij verplicht 2 weken vakantie te nemen voor de verlof, ik wou het graag na maar nee mocht niet .... ik haat gezeur en dus kan niet tegen om een vechtpartij van te maken. IK heb samen met mijn man mijn vakantie uren na gekeken en het klopt helemaal niet wat mijn baas zegt en dus wil hij dat ik in dik in de min komt te zitten met mijn vakantie uren ...niet fijn maar ja wat kan ik zeggen ...niks hij luistert niet naar me, krijg alleen te horen " komt helemaal goed, je komt niet in de min te zitten" nouja we zullen het zien. Ik ben afgelopen woensdag bij de vk geweest en ze heeft ook doorgegeven dat ik minder moet gaan werken nu in vorm met flauw en moe voelen en harde buiken. Ben benieuwd hoe mijn baas dat gaat vinden als ik het hem gaat vertellen. Als die niks aan mijn minder werken heeft dan moet ik volledige in de ziektewet voor de laatste paar weken lijkt mij want ik kan echt geen 32 uur meer werken, 8 uur per dag is te veel voor me nu. Word alleen moe en ziek van, lig nu al 2 dagen thuis. ( vrije dagen) IK had het liefst tot 36 weken gewerkt want dan gaat tijd ook sneller lijkt mij maar ja als het niet kan kan het niet he, ik werk trouwens in een winkel maar doe alleen kassa werk.
Vorige keer ben ik 6 weken voor de bevalling gestopt met werken. Dat was iets te laat. Maar die laatste werkweken waren toevallig ook de laatste weken van het schooljaar. (Ik werk in het basisonderwijs.) Dat is normaal al erg druk en zwaar, maar nu was het keer twee. Ik moest niet alleen het huidige schooljaar afsluiten, maar ook zorgen dat alles klaar was zodat mijn vervanger na de zomervakantie het schooljaar goed kon starten. Dingen die ik normaal in of zelfs pas na de zomervakantie zou doen, kwamen er nu in die laatste weken nog bij. Dat was een vervelende situatie. Dit keer hoop ik het tot 5 weken voor de datum vol te houden. Vier weken verlof etoeallig valt de herfstvakantie daar net voor. Dan zou ik dus 17 vrije weken hebben in plaats van 16. Als ik zes weken voor de datum met verlof ga, ben ik die vakantiedagen gewoon kwijt. Ondanks dat ik het vorige keer niet zo lang gered zou hebben, hoop ik dat het nu wel lukt. Volgend schooljaar ben ik niet eindverantwoordelijk voor een groep en de periode waarin ik weg ga is een stuk rustiger, dus dat scheelt al. En bovendien hoef ik nu niet zoveel voor te bereiden voor de vervanger, omdat mijn duo-collage die persoon gewoon kan inwerken.
Officieel met 35 weken, maar daarvoor is de herfstvakantie, dus ik stop met 34. Heel fijn, de eerste zwangerschap ging ik met 35 weken met verlof, maar beviel ik met 34... Ik ben dus blij dat ik nu niet langer dan 34 weken hoef te werken! En met alle vakanties erbij ben ik totaal 20 vrij
Eerste zwangerschap tot 36 weken gewerkt in de thuiszorg gewoon alle diensten. Nu hoop ik ook weer tot 36 weken te werken werk nu maar 16 uur per week.
Ik had toen gepland om tot 36 weken door te werken, in een tijd dat ik me goed voelde (rond 20 weken). Maar uiteindelijk met 34 weken gestopt vanwege zware vermoeidheid en naar later bleek, zwangerschapsvergiftiging.
Ik ben van plan om ook dit x weer tot 36 wkn door te werken. Ik heb een kantoorbaan zonder al te veel stress, dus lukt vast wel
Ik ga eerder met verlof, met 33 weken, dit omdat ik in het onderwijs werk en de zomervakantie begint!Krijg wel nog 3 weken gecompenseerd, wat ik dus achter mn verlof kan plakken.
Ik heb van de week eindelijk mijn zwangerschapsverlof accoord op papier gekregen. Ik stop met 32,5 week Op papier met 36 weken maar heb ervoor nog vakantie!!!!!!!!!!!
Ik neem met 34 weken zwangerschaps verlof, maar stop 2 weken eerder omdat ik nog vakantie heb. Eerlijk gezegd verheug ik me erop. Werken gaat nog wel prima, maar nog zoveel te doen. Net verhuisd, nog niet klaar met verbouwen en begin aardig moe te worden. Kan nu al minder hebben. Dus laat die vrije tijd maar komen.
Dit keer stop ik met 34 weken, vorige keer met 36 weken gestopt en met 37,1 kwam de kleine man al. Nu midden in een verhuizing, maar die schiet aardig op, dus over een week of 2 zijn we daar wel uit...
Ik werk tot 34 weken. Ik werk in het onderwijs. Als ik tot 36 weken werk vallen de laatste twee weken precies in de kerstvakantie en die krijg ik niet gecompenseerd. Ik kan dus beter met 34 weken stoppen Ik werk nu nog 4 weken tot de zomervakantie en erna nog 3 weken, dus in totaal nog 7 weken werken tot min verlof
Bij de eerste heb ik tot 36 weken doorgewerkt, maar ik vond het echt pittig, die laaste weken. En toen ik eenmaal bevallen was vond ik dat ik wel heel lang vrij was en had ik op een gegeven moment zin om weer te gaan werken Dus nu ga ik lekker met 34 weken met verlof!