Ik moet in deze zwangerschap verplicht stoppen met werken op 27 weken. Ben hier persoonlijk blij om want ben echt gesloopt na een dag werken. De vorige keer vroeger door de dokter thuis gezet op ongeveer 19 weken denk ik. groetjes
Ik hoop tot 36 weken door te werken. Moet zeggen ik verheug mij wel verschrikkelijk op mijn echte vrije dagen! Dus ik vrij en Lem naar de opvang oooh heerlijk !
ik ben gastouder en wil met 38 a 39 weken stoppen en 2 week na de bevalling weer werken er word toch op gerekend en heb dan ook geen inkomsten. nu alleen hopen dat ik dit maal geen bekkeninstabeliteit heb maar zit ook 5 jaar tussen de 2e en 3e bevalling in hoop dat dat scheelt
Ik heb een kantoorbaan en werk door tot 36 weken. Ik heb nog wel heel veel vakantie-uren dus ik denk dat ik misschien al eerder vakantie neem
Ik ben met 24 weken gestopt omdat ik een conflict kreeg met mn leidinggevende. Anders was ik ws. met 30 weken gestopt. ik krijg een tweeling en was ambulant begeleider.
Morgen, precies 35 weken, heb ik mijn eerste verlofdag. Mijn verlof gaat officieel in bij 36 weken maar, doordat ik vakantie uren opneem heb ik al een weekje eerder 'rust' .
Ik hoop tot 36 weken door te werken, zodat ik na de geboorte meer verlof weken heb. Nu heb ik een week vakantie in nov. Maar dan zit ik in verlof dus die komt er ook nog bij. Ik werk in de supermarkt bij AH en heb hele lieve collega's die allemaal rekening met mij houden. En ik sluit 2 avonden per week de winkel, dus ik ben eigenlijk zo lang mogelijk nodig omdat ze te weinig mensen hebben die dat kunnen.
Ik stop aan 26 weken (6maand). Had altijd gezegd tot op het laatste door te werken. Toen ik melde dat ik zwanger was heb ik van de groepchef info gekregen en toen zei hij dat hij aanraadt van aan 6 maand te stoppen. Ik werk in beenhouwerij zo een 10uur per dag. En nu ben ik toch blij dat ik bijna gedaan heb hoor. heb vorige week al een week moeten thuiszitten om het kalmer aan te doen wegen buikpijnen en nu verlang ik er toch naar. nog 3 weken en dan congee, daarna nog 2 weken en dan ben ik volledig thuis!
Ik werk in de ouderenzorg als verzorgende IG.. ik werk door tot 36 weken.. Dit heb ik bij de eerste ook gedaan en ging helemaal prima.. en deed alles nog.. Nu ben ik 30weken en vind het echt nog prima gaan.. Ik heb liever langer daarna.. en dan neem ik mijn zomervakantie en najaarsvakantie erachteraan.. dus 25juli laatste dag werken.. eind december weer beginnen.. prima toch?
Ik werk als tandartsassistente en heb tot 34 weken gewerkt. De hele dag staan, veel lopen, bukken enz was behoorlijk zwaar dus was blij dat ik kon stoppen Heb na mn verlof nog 3 wkn vakantie dus alsnog 13 wkn na de bevalling.
Ik ging met 35 weken, zou met 36 weken gaan maar redde het niet meer.....hield zoveel vocht vast in mijn benen dat ik amper nog kon lopen van de pijn. Naar het werk toe was echt ellendig, bus in....metro in en dan was het mega druk en ik kon amper staan maar niemand staat vooor je op....kreeg wel tassen in mijn buik geduwd.....was er echt klaar mee. 4 dagen voor 35 weken gezegd dat het niet meer ging en aan het eind van die week verlof ingegaan. Was er echt blij mee,.....sliep daarna ook iedere middag van 14 tot 16 uur van vermoeidheid en pijn in me benen.
Tot wk 34, maar op 50 % wegens bi. Moet zeggen dat ik er neutraal in sta, vind het werk ook nog leuk en goed te doen zo. Maar lekker niets hoeven va overmorgen is ook wel fijn. Pas over half jaar weer werken ivm ouderschapsverlof....
Helaas dit keer nu al thuis i.v.m. Vroegtijdige harde buiken. Maar bij onze dochter met 34 weken met verlof gegaan. Gelukkig! Want ze kwam al met 36.1!
Ik ga met 34 weken met verlof. Ik heb een baan waar zwanger zijn best een hele andere dimensie geeft en eigenlijk ook wel wat "raar" is voor de zwangere zelf Gelukkig beseft mijn leidinggevende dat heel goed en als de lol van mijn zwangerschap af gaat door het werken op de afdeling krijg ik vervangend werk of kan ik nog eerder met verlof. Maar 34 weken is echt de max.
Ik ben helaas eerder met verlof gegaan. Heb nu een blaasontsteking en een tijd terug had ik een nierbekken ontsteking. Bij deze blaasontsteking werd het me te zwaar. Word van die antibiotica ook zo duf dus daarom eerder met verlof. wilde wel met 36 weken omdat ik gewoon een kantoorbaan heb maar mijn lichaam heeft anders bepaald. Nu ik thuis ben moet ik zeggen dat het me wel wat rust geeft.