(weer) vloeien

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Savita, 2 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

ik ben zeven weken geleden bevallen van mijn zoontje :D .

Moest toen gehecht worden (drie hechtingen, dus viel op zich mee) en toen heb ik een paar weken licht gevloeid. Dit was op een gegeven moment over en toen heb ik ook weer geprobeerd gemeenschap te hebben met manlief maar dit was nog vrij pijnlijk dus is niet gelukt.

Nu is het alleen zo dat ik sindsdien (1 week geleden) weer bloed verlies en het is wat erger dan eerst. Niet heel dramatisch ofzo maar omdat ik er vanaf was vind ik het raar.

Kan dit kwaad en wanneer zou het over moeten zijn, aangezien ik er nu een week mee rondloop en ik niet echt het idee heb dat het minder wordt.

Bedankt!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi savita,

Dit is waarschijnlijk je menstruatie. De eerste menstruatie kan wat heviger zijn dan je gewend bent kan ook wat langer duren maar de volgende keren zal weer als normaal zijn. Als het twee weken duurt dan is het raadzaam eens naar dehuisart te gaan.
    De gemeensschap kan prettiger zijn als je een glijmiddel gebruikt, het litteken is wat stugger en je vagina kan wat droger zijn na een bevalling.

Imke

Deel Deze Pagina