Hallo, Ik heb spijtig genoeg nog geen positieve zwangerschapstest gehad maar ik ben benieuwd achter degene die zwanger zijn . Hebben jullie namelijk granaatappel gebruikt in welke vorm dan ook en zo ja heeft dit geholpen? Ik drink nu vanaf mijn eisprong granaatappelsap van health people, heb ze ook puur en in theevorm maar helpt dit echt voor de innesteling ? Groetjes
Neen, niks gebruikt. Geen granaatappel, geen tarwekiemolie, helemaal niks. Wel geminderd met koffie, cola,... En ultra vruchtbaar ben ik uit mezelf zeker niet, aangezien ik endometriose heb en maar één eileider na bbz. Ik geloof ook niet zo in van die trucjes, maar ja, baadt het niet, dan schaadt het niet?
In de ronde dat ik het van Healthy People dronk na mijn eisprong (1 glas per dag) ben ik zwanger geworden
Ik heb niets met granaatappel gebruikt. Wel tot aan de eisprong teunisbloemoliecapsules (leuk woord voor scrabble) geslikt. Maar of dat heeft geholpen? Geen idee..
Hier tot 2x toe bij de ivf behandelingen granaatappelsap gedronken en verse granaatappel gegeten. Ik vind het sowieso al erg lekker! Bij beide pogingen was het raak, of het zin gehad heeft geen idee, maar ben gelukkig wel toen zwanger geraakt. Ook slikte ik dubbele portie foliumzuur (dus 2 pilletjes per dag), vermeed ik (te koud) drinken en zorgde ik ervoor dat mijn voeten altijd warm waren. Had gelezen dat warme voeten 'beter' zijn voor de doorbloeding van je baarmoeder of iets. En inderdaad of het geholpen heeft weet ik niet, maar na zoveel jaar of na zoveel rondes proberen en oefenen, ga je van alles proberen
Ik : granaatappelsap elke dag 1 glas, vsm mama,tarwekiem,foliumzuur, niet roken, niet drinken, geen cola & koffie,elke dag wandelen...
Ja inderdaad , ik hou nu ook mij voeten goed warm en let ik op mijn drinken dat het niet te koud is ... Groetjes
Warme voetjes, dekentje op de bank, granaatappelsap en sinds een paar rondes ondersteuning van utrogestan, maar helaas pindakaas. Ach, baat het niet... (maar het mag nu wel een keer komen 😂.
Ik geloof er niet in, maar granatappelpitjes door de cruesli zijn wel erg lekker B) en mocht het dan baat hebben...