Één muur behangen en de rest verven staat dat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Vuurtorentje84, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hoi meiden,

Wij hebben een vraagje? We zijn nu bezig met de babykamer, alleen willen wij 1 muur behangen en de rest van de muren verven. Ik vraag mij alleen af of dat wel staat?:(

Liefs,

Vuurtorentje

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja hoor, hebben wij ook gedaan. Alles met behang werd gewoon te druk, zo stond het leuk, maar was het niet te overheersend.

3. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Kan zeker! wat voor behang heb je? Zal vast leuk worden.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Tuurlijk kan dat!
    Wat voor behang heb je?
    Wij willen alles stucen en verven maar een printje lijkt me ook wel heel leuk... Even verzinnen nog dus.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja hoor, waarom niet. Wij willen straks ook één grote muur behangen en de rest van de muren met een licht kleurtje verven

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben in ons hele huis 1 muur behangen en 3 muren geschildert. Vind ik juist mooi! Idd dan wordt het niet te druk.

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja kan heel goed juist :)

8. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mee eens! Je zou natuurlijk ook kunnen kiezen om één wand druk behang te doen en de rest met een effen kleurtje te behangen.. krijg je hetzelfde effect als wanneer je het zou verven ;)

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Wij hebben vorig jaar onze slaapkamer opgeknapt en toen hebben we dus 3 wanden behangen met glasvezel / bouwbehang waar je dus overheen kunt sauzen en één wand behangen met een 'gewoon' behang met een mooi streepmotief.
    Het bouwbehang geeft net iets meer structuur en het lijkt wat netter, maar je kunt er wel alle kanten mee op als je weer eens iets anders wilt. Dan hoef je dus in principe maar 1 wand opnieuw te behangen en de andere 3 te sauzen en voilà nieuwe kamer. ;)

10. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Hier ook 1 wand word behangen en de andere wanden zijn geverft. Dan wel allemaal in de zelfde kleur maar op de verf word een muurschildering gemaakt en de behangkant blijft effe.

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hebben wij ook op dochters kamer, het werd anders en te duur en te druk. We hebben de roosjes van pip behang is blauw en de muren zijn in de lichtroze kleur van de roosjes. Staat erg leuk!

12. Sappie25

Sappie25 Actief lid

19 mei 2010
    386
    0
    16
    Tuurlijk kan het, maar wat ook een leuk idee is als je druk behang hebt is een paar banen. Ik stuur een foto mee van mijn kamertje dan kun je zien wat ik bedoel.

Deel Deze Pagina