Btw savonds is bij mij in de zomer.. Hmmm tot een uurtje of 20.00? En in de winter gewoon vanaf 19.00 ofzo niet meer
Elke debiel kan zich tegenwoordig voordoen als collectant Gewoon een donatie bus jatten en aanbellen Daarom maak ik s avonds sowieso nooit open, wie weet wat voor criminelen er aan de deur staan die zich voordoen als collectant Ik maak sowieso de deur na 19.00 niet meer open, voor niemand niet, of ik moet een afspraak hebben
Ik doe niet open voor collectanten, geloofovertuigers en verkopers... Staat een sticker op de deur! Hier laatst tnt post om 21.30 nog aan de deur dat vond ik ook errruyggg laat!
Ja dat weet ik, maar als jij 's avonds uit de raam kijkt en ziet iemand met een collecte bus staan maak je open en kijk je niet door de raam naar zijn legitimatie Als je dan open maakt hebben ze je al door de gang geslagen mocht het een crimineel zijn. Zo ook met criminelen die zich in een postNL outfit hullen en doen alsof ze pakketbezorger zijn maar je de gang in meppen Vandaar dat ik 's avonds niet open maak, je weet maar nooit Overdag vind dit natuurlijk net zo goed plaats, maar dan is er hier altijd iemand thuis en ben ik niet alleen
Gister was er bij mij nog een collectant aan de deur. Ik was alleen thuis met ons zoontje en ben net bevallen (heftige bevalling). Het was ongeveer 22:00 uur en stond op het punt hem te voeden wordt er aangebeld. Ik door het kijkgaatje kijken. Was een man die ik nog nooit gezien had, in een zwarte jas, wel met een collectebus. Ik heb niet open gedaan omdat ik het niet vertrouwde en alleen thuis was. Maar overal stonden lichten aan in het huis. Dus je kon zien dat er iemand thuis was. Ik liep met ons zoontje naar boven. Belt hij nog een keer aan. Ik deed niet open, bonkte die keihard op het raam. Ik schrok me rot. Ik deed de kamer deur op slot, met mijn zoontje in mijn armen de beste vriend van mijn vriend gebeld, om te vragen of hij wilde komen totdat mijn vriend weer thuis was. Die moest werken namelijk. Was zo bang.
Same here! Wat overigens sommige collectanten en verkopers niet weerhoudt hoor, waarna ik ze vriendelijk alsnog op de sticker wijs en vervolgens een fijne avond wens.
Als ik bezig ben met de kids doe ik niet open, en na 21:00 uur ook niet... Gisteren belde er toevallig een meneer aan net op het moment dat we aan tafel zaten om te beginnen met eten, heb mijn man naar de deur gestuurd want ben nooit zo een held om gelijk al aan te geven dat ik geen interesse heb. Krijg je eerst een verhaal van 5 minuten en vervolgens heb je dan pas de kans om te zeggen geen interesse, bij mijn man is het gelijk sorry geen interesse haha.
Tot een uur of negen, maximaal half tien vind ik het wel kunnen. Liever om 21 uur dan om 19.30, want dan ben ik boven met de kinderen. Maar dat kunnen collectanten natuurlijk ook niet ruiken - en iedereen brengt z'n kinderen toch op een ander tijdstip naar bed. Als er wordt aangebeld terwijl ik met de kinderen boven ben, doe ik niet altijd open. Niet omdat ik bang ben, maar omdat ik dan 3 trappen af moet en soms kan dat gewoon even niet. Dan komen ze wel nog een keer, als het belangrijk is. Ik ben niet zo bang voor criminelen die mij door de gang willen slaan als ik 's avonds de deur open doe. Maar goed, ik woon ook in een heel rustig dorp waar nooit iets gebeurt
sorry maar ik vind dat ook echt laat ik zou ook niet open doen of als manlief thuis is laten open doen en dan zeggen sorry kom morgen maar terug ik vind dit niet echt een tijd om te collecteren
ik geef niks op dit moment kan ik alles zelf gebruiken beter gezegt op dit moment zelfs niet eens een rooie rotcent in huis. gelukkig wel al het eten en zo voor onze uk en ons maar goed dat terzijde. hier komen ze echt vaak aan de deur en heb ook al een paar keer gehad dat ze gewoon voor een 2de keer aan de duur staan en dan gewoon de bel ontiegelijk lang ingedrukt houden.