Hoe zullen we onze bruiloft vieren...

Discussion in 'De lounge' started by tweeling, Oct 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Hoi...
    Ik ben pas ten huwelijk gevraagd en nu zijn we natuurlijk aan het dagdromen hoe we ons huwelijk zullen gaan vieren. We hebben altijd gezegd dat we er geen 10.000euro tegen aan gooien maar ik vind wel dat het een leuke dag moet worden.

Nou zaten we een antal senario''s te bedenken zoals, klein met alleen eigen gezinnen en wat belangrijke personen en vrienden dus een man of 20 en dan trouwen en in een kasteeltje lekker eten.

Of dat we gaan trouwen met alle familie leden en vrienden, dan naar een zaaltje en met al die mensen een receptie, en daarna met de belangrijkste personen nog uit eten.

Klinkt alebij leuk...hebben jullie misschien nog suggesties...weet dat dit persoonlijk is maar misschien kan ik ideeen op doen.

liefs

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    wij hadden ongveer 50 personen de hele dag.
    We zijn om 16 uur getrouwt en daarna naar een zaaltje lekker gegeten en nog een feestavond erachteraan.

3. djara

djara Fanatiek lid

Apr 12, 2005
    2,675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wij hadden het heeeeeeel uitgebreid, ik denk dat wij wel op 150 gasten! sochtends getrouwd lekker eten, naar de kerk, receptie en dan feesten!

4. patrien

patrien Niet meer actief

je moet doen wat je hart je ingeeft.
    wij zijn ook getrouwd met alle toeters en bellen eraan.
    dit wouden we zelf.
    het is een kei mooie dag geworden.
    het is moeilijk om een mening van iemand te vragen omdat iedereen zelf wel iets belangrijk vind.
    wij vonden het belangrijk dat iedereen er was.
    op onze receptie waren er 100 mensen en op het feest 150.
    dit wouden we graag.
    als jij het belangrijk vind dat alleen bijv. je familie erbij is, wat let je en houd het klein.
    nogmaals het is jullie dag en jullie moeten zelf kiezen wat voor jullie belangrijk is.

ps trouwens nog wel gefeliciteerd. en maak er een mooie dag van om niet te vergeten

5. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wij zijn s'middags getrouwd, daarna een high tea op een leuke lokatie met alleen fam en een hele goede vriendin van mij, die meer mijn zus is dan vriendin :)

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ga trouwen in de Efteling :D
    Ik had daar info over gevragen een tijdje geleden en dat zag er heel erg leuk en verzorgd en uitgebreid uit in de brochure :D

Wij hebben het helaas niet kunnen doen omdat er toen niks meer vrij was op de datum dat wij gepland hadden :(

7. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij willen graag eerst 's morgens trouwen,dan 's middags een etentje met alleen naaste familie en de getuigen en dan een feestavond met buffet,dus ook redelijk uitgebreid :)

8. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    Hoi Wij zijn getrouwd in Valkenburg aan den Geul in een kasteeltje(kasteel Oost)...verder hadden wij in de buurt een boederij geregeld waarin familie en vrienden konden blijven slapen...catering dr bij een kennis geregeld voor de muziek...was super gezellig...en niet duur.

Geniet lekker van de voorbereiding!

9. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    Wij hadden 50 mensen voor de hele dag, we hebben om 12 uur te trouwreportage gemaakt en zijn om 3 uur smiddags getrouwd in het gemeentehuis, daarna zijn we naar de feestzaal gegaan en lekker gegeten en daarna een superfeest met 200 mensen. Waar we om 9 uur een overheerlijke ijsbruidstaart hebben gegeten.

Het eten en feest was op een kinderboerderij met grote speeltuin dat was lekker voor de kids die erbij waren een hele dag die hebben lekker kunnen spelen.

Mijn trouwjurk kreeg ik van mijn moeder en mijn schoonouders hebben de fotograaf betaald.

Maar wij waren nog geen 6000 euro kwijt in totaal. Maar wij hebben ook geen receptie gehouden en we hadden een eigen trouwauto en geen volgauto's dus dat scheelt een hoop.

In ieder geval gefeliciteerd en geniet lekker van de voorbereidingen ;)

10. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    wij hebben het ook uitgebreid gedaan, bruidskinderen, receptie en een feest voor 150 mensen. je kan het op verschillende manieren doen wij hebben altijd gezegd dat wij het groots wilden vieren!

11. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    He leuk! Wij zijn ook in Valkenburg aan de geul getrouwd (helaas niet in kasteel oost) Omdat we daar toen woonden.
    Dat Kasteel is echt heel mooi met een mooie trouwzaal! Zeker de moeite waard en ook een hele mooie lokatie voor een fotoreportage!

12. ilonas

ilonas Lid

Nov 24, 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Wij zijn s'ochtends getrouwd met een heel intiem groepje. 17 mensen inclusief onszelf. Daarna zijn we gaan brunchen in een leuk restaurant. Super dag gehad en de kosten waren laag.

Liefs Ilona

13. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben in de ochtend foto's gemaakt en half de middag getrouwd we waren met 50 personen (ik heb veel broers die al een eigen gezin hebben) daarna lekker gebbq (in februari) wel leuk want dan verweven in elkaar wel 2 familie's bij het bakken wij vinden dit altijd een leuke en lekkere bezigheid, daarna een soort feest/receptie ineen van 20.15 tot 24.00 met een achtergrondmuziekje zodat iedereen gewoon lekker met elkaar konden praten. (wel verrassingsoptreden van een band gehad.)

Share This Page