heyy kaala onzin dat je de hond weg moet doen! mijn ouders hebben altijd een hond gehad en is altijd goed gegaan! en de hond die ze hadden toen ik mijn eerste dochter kreeg was echt niet zo'n lieve... ik ben binnen komen met de kleine en heb de maxi cosi op de grond gezet en heb eerst de hond geknuffeld en toen ging de hond even kijken wat ik had mee genomen... nooit een probleem geweest. trouwens toen mijn moeder beviel van mijn zusje (thuis) waren ze na de bevalling de hond kwijt... hahahah de hond was stiekem onder het kraambed gaan liggen voor de bevalling en heeft daar dus de hele bevalling gelegen!
Dat meen je niet!? Wat een bespottelijke reactie! Het heeft voor kinderen juist grote voordelen om op te groeien met huisdieren (o.a.a minder kans op ontwikkelen van allergieën). Wij hebben ook een hond en twee katten. Uiteraard gelijk aanleren dat ze niet in de kinderkamer mogen en goed opletten dat ze niet in de box springen e.d.
Gewoon je handen wassen zoals je altijd doet is goed genoeg. Heb het zelf ook nooit vaker gedaan. Douchen deed ik om de dag. Was erg inspannend en lukte gewoon niet elke dag. Wij hebben ook een hond. Een lompe suffert. Toen de kleine er was meteen laten snuffelen en nooit problemen gehad. Bij de tweede ook zo gedaan en nooit een probleem geweest. De kleine lag gewoon in de box als ik even ging plassen. Zolang de kleine gewoon rustig is zal de hond niet zomaar iets doen. Meenemen van de hond zou ik niet doen. Worden ze juist onrustig van.
gewoon je handen wassen zoals anders. Ik heb altijd bv gegeven en ging bijv. echt niet mijn borsten ontsmetten hoor voordat ze gingen drinken.
tjonge je Vk is zeker geen dierenliefhebber?, anders zou ze dit nooit hebben gezegd. Wat een onzin, dan zouden er wel heel veel dieren op straat zwerven of in overvolle asiels leven als dit advies werd opgevolgd.
Ze heeft denk ik een hekel aan honden die even groot als haarzelf zijn als ze op 2 poten staan Ze noemt hem geen hond, maar een tijger (ook qua gevaarte)