Onze dochter sliep al twee weken van 20.30 tot half 6 ongeveer. Na de inenting van afgelopen donderdag is ze wat ziek geworden. Ze kwam twee nachten achter elkaar rond 3 uur. De derde nacht voelde ze zich al beter en kwam ze om 3.45. Vannacht kwam ze om 1.30. Ze krijgt op dit moment 5 x 180 uitgaande van dat ze rond 5 uur komt. (laatste fles is om 20.00) Nu vraag ik me af moet ik haar nu wel of geen nachtvoeding geven. Als ik het wel geef kom ik overdag in de knoei en krijgt ze dus teveel. Haar troosten werkt niet echt, dan blijft ze huilen, na de fles valt ze weer in slaap. Of moet ik de laatste fles nog meer gaan ophogen? Maar dan krijgt ze teveel. Ze krijgt al volledige voeding voor hongerige baby's + nutriton. Rijstebloem zal zeker nog wel geen optie zijn? Aangezien dat pas vanaf 4 maanden mag.
Rijstebloem zou ik zeker niet doen, darmpjes zijn daar echt nog niet klaar voor met 2mnd. Heb je wel eens wat water geprobeerd te geven 's nachts? Je kan er ook nog een klein schepje melk doorheen doen om het idee van melk te geven, misschien trapt zij erin Zal nog wel vaker gebeuren dat ze ineens 's nachts wakker wordt.
Zal nog wel vaker gebeuren dat ze ineens 's nachts wakker wordt. Mee eens, je kleintje is nog hartstikke jong joh.
Niks geks hoor... dat ritme veranderd nog zo vaak. Hier sliep ze ook door bij 6-7 wkn en een tijdje later kwam ze ook weer 's nachts. Gaf dan altijd gewoon een voeding hoor. Zeker aan een inenting kunnen ze zich wat naar voelen, of wat last hebben van de beentjes. Rijstebloem zou ik zeker niet gaat geven. Gewoon accepteren, voeding geven en weer lekker verder slapen. Komt vanzelf wel weer dat ze door gaat slapen!
idd gewoon accepteren hier sliep onze zoon tot 9 maanden door daarna werd ie weer wakker als ie ziek was,tandjes kreeg noem maar op!
rijstebloem zou ik niet doen,zit je warschijnlijk de hele nacht op door darmkrampjes... gewoon extra fles geven ,desnoods met helft van schepjes kan best hoor