Tot welke leeftijd hebben jullie de buggy gebruikt? Mijn dochter is bijna 3 en zit nog graag in de buggy. Twijfel nu een beetje of we die niet gewoon weg moeten doen binnenkort. Ik denk niet dat er iets met haar benen is; op vakantie liep ze probleemloos 2 km naar het strand.
Mijn jongste is geboren toen de oudste 2 jaar en 4 maand was. Vanaf toen heeft hij sowieso niet meer in buggy/kinderwagen gezeten. Daarvoor overigens ook al nauwelijks meer, maar dan nam ik wel vaak de kinderwagen/buggy mee, omdat ik, met dikke bui, hem niet meer een stuk kon tillen of achter hem aan kon vangen. Ik zou zelf de buggy idd de deur uit doen.
De oudste heeft na 1,5 niet meer in de buggy gezeten, dochtertje niet meer na 2,5. Zoontje is net 4 en zou er nu nog wel in kunnen zitten (wel bij een dagje uit naar een pretpark oid, voor hem is het anders te veel ).
Mijn zoontje is nu 2,5. Sinds eind april heeft hij er niet meer in gezeten. Het beperkte me soms wel een beetje merkte ik, als hij besloot geen zin meer te hebben om te lopen dan moest ik ook echt omdraaien en richting huis bij wijze van. Hij is te zwaar om gedragen te worden. Soms heel ieniemienie stukjes probeerde ik het nog wel, maar dat is eigenlijk geen doen dus dan zette ik hem weer neer in de hoop dat hij dan wel weer een stukje zelf wou lopen. Ik merk wel dat het steeds beter gaat nu Kwestie van gewenning speelt ook mee denk ik. Plus hij wordt ouder dus kan ook steeds langere stukken aan. Weet niet meer wanneer hij voor het laatst gezeurd heeft (over lopen) al een hele tijd geleden dus
Volgens mij wel tot een jaar of 4. Vooral als we naar de stad gingen of naar de Efteling. En dan zat ze er alleen is als ze moe was. Ik vond de buggy ook wel handig om tassen aan te hangen enzo. Ik miste hem heel erg in het begin.
O dat is een goeie. Die vergeet ik vaak, omdat ze liever de step meeneemt (maar die mag ik dus tillen na een tijdje)
Vanaf twee jaar meestal de loopfiets. Ze is nu bijna vier en alleen bij pakweg een hele dag efteling gaat de buggy nog mee.
Hier eigenlijk sinds hun 2e nauwelijks meer. Maar hij gaat af en toe wel mee voor het gemak bij een dagje weg (tassen erop/eraan) en dan vindt de nu jongste het heerlijk er af en toe in te ploffen haha. Hij gaat nog mee op vakantie over 2 weken en daarna is het klaar ermee wat mij betreft
Vanaf het moment dat hij kon lopen wilde hij eigenlijk niet meer in de buggy. Wij zijn er mee gestopt toen hij 2jaar was toen ging het echt niet meer nu hebben we een bolderkar die we meenemen naar de efteling daar wil hij gelukkig heel graag in maar lopen en rennen is hier wel favoriet
Mijn dochter van 3,5 zit er nog regelmatig in. Ze wil altijd wel een stukje lopen maar dan is ze het zat. Loopfiets mee deed ik ook wel eens maar dat was ook geen succes, het eindigde er altijd mee dat ik de fiets en mijn dochter moest dragen. Of jengelend aan de hand meeslepen. Ik denk soms ook wel eens dat ik er wat mee moet doen, maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin in die strijd, ze krijgt er vanzelf wel een keer genoeg van.
Mijn zoontje is anderhalf en de buggy nemen we mee als we langer ergens heen gaan. Bijvoorbeeld naar de dierentuin. Na een tijdje rennen wordt hij moe en is het fijn als hij even een tijdje kan zitten en wat kan eten/drinken.
Onze oudste is 2,5 en zit vanaf 1 jaar amper nog in de buggy. Ze kon al goed lopen, haar zusje werd geboren en sowieso vond ze het nooit heel leuk om er in te zitten. Wel hebben we een aparte buggy aangeschaft voor dagjes weg etc maar die gebruiken we amper. De laatste tijd wil ze vaker in de buggy zitten maar dat is meer onder het mom 'eerlijk delen' bij haar Zusje mag erin dus ik ook anders is het niet eerlijk, dat idee De jongste is nu 1,5 en zit graag in de buggy, daarnaast gaat het buitenlopen nog niet zonder slag of stoot (lees: wegrennen etc) en op dit moment is het voor mij (36 weken zwanger) niet zo makkelijk om achter haar aan te rennen en te tillen, dus vandaar nog vaak in de buggy. Als papa erbij is laten we de buggy meestal thuis.
voor de jongste nemen we hem mee als we naar de efteling gaan. gaat regelmatig zitten..maar ook soms dat ik denk , nou we duwen maar en er zit niemand in , maar ook handig voor de spullen natuurlijk haha
Vanaf 2 jaar nooit meer. We hebben een plankje met zitje achter de wagen waar ze op kan als ze moe is (wij lopen heel veel) en verder gaat ze veel met de loopfiets. Enige moment dat ze er nog inzit is als we rond haar middagslaapje nog niet thuis zijn. Dan gaat de baby in de draagdoek en kan zij in de wagen slapen.
dochter van net 4 loopt veel maar zit ook nog wel regelmatig in de buggy als hij mee is voor de jongste. De jongste van 2,5 gaat altijd nog mee in de wagen/buggy geen gezeur dat ik een kind moet tillen en dergelijke
Tot 2,5 jaar. Als we echt ver gaan lopen dan neem ik de tula mee en kan hij op mijn rug als hij het zat Is.
zoon heeft er wel tot 3,5 jaar in gezeten die vond het wel makkelijk. Onze dochter wil er maar zelden in het is meer dat ik dr erin zet als ze even moet blijven zitten zoals bij de huisarts. Verder doet ze alles op de loopfiets de trekker of de driewieler sinds ze kan fietsen.
Die van ons is 2,5. Buggy gaat vooral mee om de tas aan te hangen. En voor als we verder moeten lopen en hij moe is. Meestal geeft hij dat zelf aan. Hij loopt graag dus zit er niet uit luiigheid of gemakzucht in. Als je dochter wel altijd wil zitten, gewoon voor kortere stukjes thuis laten en alleen meenemen als je echt flink moet wandelen. Of voor een hele dag in een pretpark of dierentuin oid (al wad t maar om je spullen in te slepen)