schijfjes in de borstjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sjmmie, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter is 9 maand, en ik voelde met optillen ineens van die bobbeltjes (kan ze bewegen, beide kanten) in de borstjes, is dit normaal?
    voel me niet direct in paniek ofzo, heb er geen eng gevoel bij ofzo, maar vroeg me dit gewoon af.

2. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik zie dat je kindje borstvoeding krijgt. Het kan zijn dat ze reageert op hormonen die jij via de bv doorgeeft. Ik weet niet of je alweer een cyclus hebt, maar mogelijk komt je eisprong of menstruatie eraan?

3. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nog niet weer ongesteld geweest na de bevalling...

4. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Misschien gaat je cyclus weer op gang komen dan, of is er gewoon een hormoonschommeling in jouw lichaam. Mijn dochtertje kreeg een soort van pukkeltjes voordat ik ongesteld werd. Ik werd overigens ongesteld toen dochter 14 maanden was, heb 16 maanden bv gegeven.

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    zat ook niet (voor de verandering ;)) gelijk aan wat ernstigs te denken, maar dacht niet dat dat nog rond deze tijd te merken was, had er wel eens van gehoord in het begin. wat goed dat je het zo lang heb volgehouden, iedereen vraagt mij wel wanneer ik een keer stop, vind het zo zonde om een goed lopende bv te stoppen, het is super makkelijk en volgens mij stoor ik er niemand mij (ik voed haar thuis zonder dat iemand het verder ziet ofzo)

6. Funnyfant

Funnyfant Niet meer actief

Een goede vriend van mij heeft dat ook gehad. Op volwassen leeftijd heeft hij ze laten verwijderen. Maar ik weet niet of het ook weg kan trekken vanzelf. Het is iig niet schadelijk voor zover ik weet. :) Succes!!

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik denk echt dat het een hormonaal iets van voorbijgaande aard is, iets dat samenhangt met de borstvoeding.
    En hier vroegen sommige mensen ook wel wanneer ik 'nou eens ging stoppen'. Tot elf maanden gaf ik volledig bv, daarna kreeg ze er wat sap bij. Met ruim een jaar gaf ik nog 's ochtends en 's avonds bv, de laatste maand alleen nog 's ochtends. Er waren trouwens ook wel mensen die leuk reageerden hoor :)

8. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik ben ervoor met m'n dochter naar de huisarts geweest en die zei dat t op deze leeftijd niet hoorde maar dat t veel vaker voorkwam. Ze weten niet waarom. Zolang mijn dochter maar niet ineens heel hard zou groeien is t onschuldig.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vooral lekker blijven voeden hoor! Heeft niemand verder wat mee te maken, het is hardstikke goed voor je kindje ( WHO adviseerd om 2 jaar te voeden, dus dan heb je voor jezelf een idee dat het echt nog niet nodig is om te stoppen met voeden ) en jullie genieten er duidelijk van! Niets aantrekken van andere mensen, toch?!

10. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga gewoon lekker door met voeden *bedankt*, zolang één van ons niet aangeeft er eerder mee te stoppen dan (denk dat ik het toch van haar laat afhangen)

@luvv, dat vind ik dan weer zo'n vaag antw van een huisarts, is het bij jouw kindje wel weg getrokken dan?

Deel Deze Pagina