little people

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door boxertjes, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    5 december komt er weer aan en ik zit zelf te denken aan een cadeau van little people. ik hoor hier goede dingen over, maar er is zoveel keus.

wat is nu leuk voor een meisje van 1,5 - 2 om mee te spelen.

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dan is little people inderdaad super leuk!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn dochter is helemaal gek van de schoolbus bij haar neefje thuis. De boerderij lijkt me ook erg leuk.

4. Sunlover

Sunlover Bekend lid

26 jan 2011
    764
    0
    0
    NULL
    NULL
    D. heeft voor zijn verjaardag de garage gekregen (deze staat nog op zolder) Ik zat te twijfelen tussen de boerderij en garage maar bij garage kun je ook losse auto's kopen..

Boederij hebben ze bij ons op het kdv en daar spelen 3+ kinderen nog mee!

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hier hebben we van vrienden een treintje gekregen, erg leuk! Dochter is nu vooral gek op de poppetjes, maar als ze wat ouder is, is het treintje denk ik ook heel leuk voor haar :)

6. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    de boerderij lijkt me ook leuk maar ik kom twee verschillende tegen op internet.
    bedankt voor deleuke reacties.
    iemand nog meer leuke dingen van little people??

7. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Onze meid kreeg voor haar tweede verjaardag het poppenhuis en is er helemaal gek van. De bus had ze al, die gebruikt ze nu om de poppetjes naar het huis te rijden. De boerderij hebben we ook maar daar is ze minder mee bezig en we raken al die losse delen ook altijd kwijt.

8. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mara heeft ook de boerderij en de paardenstal. Ik heb er wat extra poppetjes en kleine tractor bij gekocht. We houden het bij één thema zeg maar. :)
    Voor haar eerste Sinterklaas heeft ze de kerststal gekregen. Dat was heel toepasselijk omdat ze op 25-12 geboren is. Deze komt op 6-12 in de woonkamer te staan. Dan kan ze er weer lekker mee spelen.

9. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de garage, en dat is echt een succes. Hij speelt er elke dag mee.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier wordt het meeste gespeeld met de dierentuin. Heb er een boel losse (bijbehorende) beestjes bijgekocht. Alle beestjes zeggen hun naam en maken hun geluid. Ook hebben we de boerderij, paardenstal en ponytrailer waar ze geregeld mee speelt. Het geluidenhuis heeft ze met haar verjaardag gekregen maar daar doet ze niet zoveel mee tot op heden.
    Kerststal komt in december weer naar beneden :D

11. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Hier is de schoolbus een veel gebruikt speelgoed.
    Zowel nog voor de oudste (3,5 jr) en de jongste (1,5)

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we de boerderij de dierentuin de paardenstal het pretpark en de bus en brandweer auto. en zowel mijn zoon als mijn 14 maanden oude dochter vinden het heerlijk om ermee te spelen

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik heb een jongen en hij heeft met zijn verjaardag de kermis gekregen, is er helemaal gelukkig mee! En momenteel doet hij niks anders als met de poppetjes spelen en ze in de draaimolen zetten. :D

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ons meisje heeft de dierentuin, uitgebreid met verschillende dieren. Hier speelt ze erg veel mee. Ook hebben we de boerderij en in december krijgt ze nog de paardenstal. Zag dat ze ook een Sint en piet hebben, deze wil ik ook nog halen. Het is mooi en degelijk speelgoed, waar ze nog lang mee kunnen spelen.

15. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn dochter (inmiddels 3,5 jaar) had/heeft een complete collectie van Little People: kermis, huis, boerderij, garage, brandweerkazerne, de schoolbus, trein, paardenstal en dierentuin. Favoriet was toch wel het huis.

16. Jente2010

Jente2010 Fanatiek lid

21 okt 2010
    1.430
    0
    0
    mijn dochter heeft het woonhuis, boerderij, bus, twee vliegtuigen , autogarage, dierentuin, speeltuin, dinopark zowel nieuw als tweedehands aangekocht.

nu is ze 15 maand en moet eig toegeven dat ze het nog weinig beziet.

hier wel het keukentje en dan abrick. wete niet als je dat kent??? is goedkoper en moet je zelf in elkaar zetten. dus wat doet dochter zij haalt het uit elkaar en mama zet het terug in elkaar en wie weet kan ze het over een tijdje zelf terug in elkaar zetten.

succes met iets te kiezen...

gr

17. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.836
    3.630
    113
    Hier zijn de dierentuin, de boerderij en de paardenstal heel populair, en gewoon de beesten (de mensenpoppetjes minder).

18. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier hebben we de bus (gekregen voor haar 1e verjaardag) en de boerderij zonder uitbreidingen. Ze vindt de poppetjes erg leuk en begint er een beetje mee te spelen, maar echt een heel fantasiespel daar is ze nog een beetje te jong voor. Hoop dat ze er later wat uitgebreider mee gaat spelen!

19. Sila24

Sila24 Niet meer actief

er is nu bij de action littl people speelhuis voor meisjes voor 6 euro

20. singa

singa Niet meer actief

Wij hebben de kerststal, het pretpark en de dierentuin. Voor het pretpark is ze nog net iets te klein maar de dierentuin is een groot succes.
    Ik las dat er meer mensen zijn met de dierentuin. Waar kopen jullie de losse dieren?

Deel Deze Pagina