Hoi, Het topic zegt het al. Tot welke leeftijd hebben kindjes die extra hoofdsteun, en dan bedoel ik dat kussen rond hun hoofd zeg maar, in de autostoel nodig? Mijn kleine man hangt er steeds vaker met zijn hoofd uit, omdat hij dan beter om zich heen kan kijken...
Wow, hier heeft ie er tot zeker 4 maand ingezeten. Ik weet het niet precies meer, maar hij is er nog niet zo heel lang uit. Op het laatst moesten we haar hoofdje er een soort van indrukken en ze werd er ook heeeeel humeurig van, begon al te huilen en te 'zeuren' als ze er in ging... dus dat ding eruit gehaald en toen vond ze het weer helemaal leuk!
hangt natuurlijk ook van de grootte van je kindje af, maar mijn dochter was met 5 weken al 59cm dus die zat echt niet lekker meer.
Ik heb de hoofdverkleiner er sinds ca. 2 weekjes uit, maar dat kussentje onder de billen had ik er al heel snel uit. Hij zat voor geen meter in de mc met dat ding er nog in.
Wij hebben de verkleiner nooit gebruikt, dochter was al best groot bij de geboorte en voetenzak + verkleiner paste niet.
Hier een groot meisje maar gebruikt tot 3 weken treug, toen paste ze er echt niet meer in met haar hoofd en lag ze erop..Ze was toen ongeveer 67 cm en 7,5 kg. Het kussentje hadden we er al met 4 wkeen uit.
Ik was geloof ik niet helemaal duidelijk met mijn vraag; ik bedoel in de 2e autpstoel, dus die waat ze na de maxicosi in gaan tot ongeveer 18 kilo?
Zit daar ook een verkleiner in dan? Niet bij elke dan denk ik. Gewoon tot wanneer ze zelf te groot er voor is, is niet echt een leeftijd voor. Ene kindje is er sneller uit dan het andere kindje.
Wij hebben een hoofdkussentje in de mc priori xp, die is alleen voor het comfort. Als we lang autorijden (bijv vakantie) doen we het kussentje erin dan hangt haar hoofd er niet zo raar bij als ze slaapt.