weet dat ik waarschijnlijk veel verschillende tips ga krijgen, maar ik gooi het er toch even in; Zoonlief van bijna 6 weken oud drinkt momenteel uit de Nuby Natural Touch flessen. Sinds 2,5 week ofzo heeft hij last van krampjes en zien we dat hij eigenlijk met de dag slechter uit deze fles gaat drinken. De melk gutst er aan alle kanten bij langs en hij smakt ook tijdens het drinken. Vanochtend tijdens het voeden besloten dat de fles waarschijnlijk ook deels debet is aan de krampjes die hij heeft en dat we dus maar op zoek moeten naar een andere fles. Ben benieuwd of moeders met kindjes die krampjes hadden bij een bepaald merk fles zagen dat het minder werd. Hoor het graag!
Verschrikkelijk he, die krampjes..! Ze zeggen dat de dr brown's flessen daar goed tegen helpen. Maar natuurlijk beweren vele andere aanbieders als difrax en avent dat zij ook een systeem hebben dat tegen krampjes werkt. Allemaal op hun eigen manier. Wij zijn hier erg tevreden over de difrax s-flessen. Maar wat voor jouw kindje werkt, moet je echt zelf uitvinden denk ik. Wel zeker een week proberen, voordat je kindje eraan gewend is. En wat ook tegen krampen kan helpen: -osteopaat (bij ons zoontje was het na 3 behandelingen zo'n beetje weg)!!!! Gewoon doen, baad het niet dan schaadt het niet en het wordt als het goed is vergoed. -middeltjes als cinababy van vsm, infacol, sab simplex. -met 2 vingers met de klok mee over het buikje wrijven. -op de buik liggen. Succes..!
Alvast bedankt voor de tip! Volgens mij zijn de dr. Brown flessen hier niet te koop (zal nog eens kijken....) We hebben ook 2 kleine Avent flesjes maar de eerste weken kon hij daar niets mee. We gebruiken al Infacol en overdag ligt meneer regelmatig op z'n buik. Het is idd erg vervelend, vooral dat huilen.... Zo hartverscheurend!
Ooh,ik zie dat je in frankrijk woont. Je zou het ook kunnen bestellen. Of misschien kan familie of vrienden in NL het voor je kopen en opsturen. Ik weet niet hoe het daaro werkt met osteopaten, maar dat is echt een aanrader hoor! Succes..
hier ook difrax buikje masseren fietsen met beentjes infacol werkte hier op den duur niet meer, krampjes werden zelfs erger, toen overgestapt op cinababy
Voor onze oudste zijn we bij een osteopaat geweest vanwege z'n voorkeurshouding. Hielp ook voor andere dingen zoals z'n slaapgedrag overdag. Heb er al over zitten denken. Een oriënterende sessie kan nooit geen kwaad natuurlijk, vooral niet als het daarna al beter gaat. Alleen moet je hier een verwijzing van de kinderarts krijgen om het vergoed te krijgen van de verzekering. En het is wel zo duur dat ik dat liever wel heb. Nou ja, we zien wel even. Zal eens Amazon afstruinen, misschien dat de dr. Brown flessen daar wel te koop zijn... Alvast bedankt voor de tips iig!
hey fransa! Toevallig vandaag bij de prenatal ook dr fles v dr. Brown gekocht voor de krampjes. Nu 3x gebruikt en hij drinkt al stuk rustiger, minder last v boertjes en ook na de voeding lijkt hij minder krampjes te hebben. Kan je familie het je niet toesturen? Bij oudste de flessen v Difrax (s vorm) gebruikt, maar volgens mij helpen deze v dr. Brown beter.
Ben gisteren maar eens naar een pharmacie hier in de buurt geweest en heb flessen van het merk Dodie gekocht. Volgens de verpakking ook anti-krampjes. De dr. Brown waren online wel te koop maar ik vond ze best duur en je weet natuurlijk nooit zeker of het wat is of niet... Dus uiteindelijk toch maar iets gehaald wat iets gemakkelijk bereikbaar is. Zoonlief dronk er gelijk een stuk beter uit dan uit de Nuby flessen. Het Avent flesje dat we ook nog hadden liggen was al helemaal geen succes. Met speen 2 liep hij ontzettend te miepen en dronk hij amper de helft van het flesje leeg. Hopelijk werkt dit! Bedankt iig voor de tips meiden! Mocht ik ergens een keer tegen zo'n dr. Brown fles aanlopen ga ik 'em zeker kopen en uitproberen...
Fijn dat het werkt! En als het goed blijft gaan dan zou ik zeker geen andere fles meer proberen hoor!