Hier zijn we net 1 maand van de speen af. Kleine man is nu 21 maanden en had vanaf 1 jaar de speen alleen nog tijdens het slapen. Eerste nacht was het even wennen voor hem om in slaap te vallen zonder speen, maar de tweede nacht geen probleem. Broertje van 4 maanden heeft nog wel de speen, maar daar blijft hij gelukkig wel vanaf, en heeft in de gaten dat die niet voor hem is!
hier ook een speen verslaafde. thuis krijgt hij alleen in bed een speen en idd als hij ziek is. hij legt smorgens ook heel lief (uit zichzelf!) zn speen in zn bed en gaat dan zwaaien. 'tot vanavond' zeg ik dan. en dan vind hij het ook gewoon goed en weet hij dat ie m weer krijgt als hij zn bed in gaat. MAAR!!!! ik zit nu 8weken bij schoonfamilie en die geven dus continu zn speen ookal zeg ik dat ik het niet wil hebben 'ach bij oma mag het' en hop die speen er weer in. irriteer me er mateloos aan maar hoe vaak ik het ook zeg, ze blijven het geven
Ik zou 'm gewoon afpakken en wegleggen. Anders zit jij straks met de ellende. Wel respectloos trouwens...
ja ik pak m wel regelmatig dan alsnog af maar dan heb ik dus een krijs kind aan mn been en rent dan naar oma want van haar krijgt ie m wel denkt ie. hij blijft dan gerust een uur janken erom. als ik ook even weg ben (ik logeer hier vanwege revalidatie dus ben regelmatig ff weg) en dan als ik terug kom dan loopt ie weer rond met speen. HEEEEEEL irritant en kan niet wachten tot ik weer thuis ben en mn eige leventje verder kan leiden zonder gezeik met schoonfamilie