Ja de titel van het topic zegt het denk ik al Tot welke leeftijd gebruikten jullie de voetenzak in de buggy?
Ik gebruik m nu nog altijd zeker met dit weer... En dan zowel in de buggy als in de wandelwagen heb ik er eentje zitten...
Ik gebruik de voetenzak ook nog steeds voor mijn zoontje (1,5). Ook voor mijn dochter overigens, die kan nog niet goed genoeg lopen om buiten hele stukken te lopen, dus zit in de wagen lekker in de voetenzak.
mijn dochter is 4 en zit nog af en toe in de duowagen en daar zit nog een zak in. dat is nu zeker wel lekker. zoontje van 2 zit er ook nog in. ideaal met hondjes uitlaten enz. dan kunnen we doorlopen. dochter zit er tegenwoordig steeds minder in (straks kan dat niet meer) maar nu in de sneeuw naar school is het toch wel lekker dat ze kan zitten (en warmer) vooral smorgens.
De oudste (bijna 4) zit nog heel af en toe in de kinderwagen en met dit weer dan ook nog met de voetenzak. Is wel een beetje (erg) proppen, maar ze vindt het maar wat fijn om af en toe nog even lekker 'klein te zijn'.
Bij mijn dochter zat hij vanaf een jaar niet echt lekker meer, dus ik heb gewoon een grotere (en dikkere) gekocht. Met deze zou ze in theorie moeten kunnen doen tot ze 3 is.
In de buggy hebben we geen voetenzak, in de wandelwagen uiteraard wel. Nu kies ik dus of voor de wandelwagen of zelf lopen. Straks als we gaan winkelen neem ik niks mee, loopt ze aan de hand en als ze moe is pakken we een karretje bij de AH. Kan ze daar in zitten. Rondje door het winkelcentrum gaat probleemloos.