Oudste heeft er tot een jaar ingezeten. Maar dat was nog maar maximaal 1x per dag omdat hij het niet leuk meer vond. De box is wel blijven staan omdat ik toen weer zwanger was. De jongste zit er nog steeds in.
Met 11 maanden weg, ding stond alleen maar stof te vergaren Ze zat of lag er bijna nooit in. Achteraf iets wat ik niet aan had hoeven schaffen.
Hij staat hier nu nog omdat ik bijna uitgerekend ben anders had ik em allang weggehaald. C klimt er nu zelf in en uit
Jongste heeft er eigenlijk bijna nooit ingezeten en ben het nu met hem aan het wennen want het lijkt me handig als straks de baby geboren wordt, even 'veilig' de handen vrij hebben tijdens voeden bijvoorbeeld. Moet wel bekennen dat we hiervoor een wat ruimere campingbox hebben aangeschaft (1.00 bij 1.00) want bij de gewone box zat hij binnen no time onder de blauwe plekken door zijn lompigheid tegen de houten spijlen aan. Tot nu toe vind hij het heel leuk.
Hier met 2 jaar de box weg. Eerste jaar veel gebruikt. 2e jaar alleen wanneer ik even naar boven moet of een ander moment wanneer ik even niet op kon letten. Nu laten we hem weer staan tot 2 jaar.
Met 3 maanden neergezet en 4 maanden later weer weggehaald. Ze vond het als kleine baby wel prima voor even, maar zodra ze begon met tijgeren was de box niet leuk meer en lag ze altijd op de grond
die van mij staat nog. Net zoals bij kennisjes met een kindje in dezelfde leeftijd. ik zet hem er heel af en toe in als er bijv iets gevallen is of als ik de oven moet opendoen etc
Zo te lezen kan die van mij ook wel weg, haha We krijgen zoveel speelgoed en toestanden voor zijn verjaadag, waarvan ook 2 redelijk grote toestellen. Ik wil ook nog een speelgoed kist. Als ik de box ook nog laat staan is de hele huiskamer vol dus ik denk dat ik hem net voor z'n verjaardag weghaal. Scheelt ook weer ruimte!
De kleine is 9,5 maand en vindt het heerlijk om te spelen in de box. Bij ons is het 'regel' dat wanneer ZL speelt in de box, hij ook alleen speelt. Dus niet boven de box hangen, want dan wil hij eruit omdat hij aandacht krijgt. Nu kan hii rustig een uur alleen spelen in de box en heeft dan heel veel plezier!
Haha dat is ook onze regel, V wordt soms gek van d'r zussen en wil alleen spelen. Dus de box is verboden terein voor de anderen.
De oudste met 10 maanden, de tweede tot 1,5 jaar en de derde tot een maand of 9. De jongens waren beiden niet zo van de box, ze wilden de vrijheid, terwijl dochter het heerlijk vond.