Sinds nieuw schooljaar , hier 5 gelijke dagen ( 8:30 tot 14:00) Naar school . Hoe geven jullie t drinken en fruit mee. Hier gewoon in een rugtas. Maar twijfel of ik geen koeltasje moet aanschaffen..... Zit lang in de tas , nu warm weer in de zomer en bij De verwarming in de winter. Evt met foto van koeltasje
In de rugtas en bij heel warm weer gaan de boterhammen in een klein koeltasje (die dan weer in de rugtas gaat)
Ik zit er nog eens over na te denken, maar hadden jullie zelf vroeger naar de middelbare school dan ook koeltasjes/elementen mee? Of eten jullie kinderen het anders niet? Melk en snel bederfelijke producten daargelaten. Ik had vroeger zelf altijd een simpele boterham mee met kaas/worst/hagelslag/pindakaas/jam, maar dat was prima te eten na een paar uur in mijn rugzak hoor. Ok, tot de periode kwam dat je dat gewoon weggooide of niet meer meenam en saucijzenbroodjes kocht in de kantine of naar de bakker in het centrum ging En ook voor een dagje uit gaat er geregeld een zak met belegde broodjes mee, zonder koeltas. Nee, die zijn rond 15 niet echt meer lekker, maar rond lunchtijd gaat dat nog prima. Overigens kan je ook bevroren brood meegeven met beleg er op (ok niet alles kan dan). Dat doe ik zelf af en toe op een collegedag. Lijkt dan langer vers
rugzak - sinds een topic hier 2 weken geleden krijgen ze het brood klaargemaakt uit de vriezer mee. Overigens niet omdat het smakelijker/verser is, maar omdat het sneller is smorgens Ideaal! Zaterdags na de boodschappen even 20 minuten werk en het brood voor de hele week is klaargemaakt voor 3 personen .
Gewoon in de rugzak. Nog nooit problemen gehad. Maar ze krijgt ook enkel water mee en een sapje, dus dat wordt niet slecht door warmte. En boterhammen kunnen ook wel tegen wat hoor, ik leg de mijne op het werk ook niet in de ijskast.
Hier rugtas, schoolmelk heb ik rechtstreeks besteld bij Campina. Staat de hele ochtend dus koud. Misschien via Campina kijken of er bij jullie op school ook schoolmelk wordt bezorgd?
Hier gaat het eten en drinken voor de middag in een bak en het fruit voor de ochtend en dat gaat allemaal in de koelkast. Iedere klas heeft zijn eigen bakken en koelkasten.
In een rugtas. Wat al eerder gezegd werd, toen ik zelf naar school ging werd daar niet eens over na gedacht. Ik vind het echt overdreven. Binnen 4 uur bederft er niks buiten de koelkast hoor. Het is hoogstens iets minder lekker.
Bij de Action verkopen ze ook kleine koeltasjes, bij wel meer winkels. In die van de Action past een broodbakje, koelelementje (zit erbij, geen geweldige kwaliteit) en er past nog wel een beker bij en een banaan ofzo. koeltas+lunchdoos+koelelement div.klr - Action Nederland B.V.
hier hebben de kinderen een koelrugzak https://www.bol.com/nl/s/koken-tafelen/zoekresultaten/Ntt/koelrugzak/N/11764/Nty/1/search/true/searchType/qck/defaultSearchContext/media_all/sc/kth_all/index.html
Gewoon in een rugtas. Ik heb zelf mijn broodbakje ook gewoon in mijn tas mee naar het werk. Koeltasje vind ik echt onzin, tenzij je naar het strand gaat. Ik smeer 's avonds de boterhammen voor de volgende dag en dat gaat dan in de koelkast tot de volgende ochtend, inclusief pakje melk voor mijn dochter, dat is nog lekker koel de volgende dag. Fruit schil/snij ik wel 's morgens pas. Op school gaan de broodbakjes in een ladenkastje, dus niet gekoeld maar wel uit de zon en niet bij een verwarming oid. Ik zou niet weten waarom ik daar een koeltas voor zou moeten meegeven.
Hier vanaf morgen continu rooster. Alle Kids hebben een koelkastje gekregen op school, mochten ze zelf versieren. Verder gaat het in een rugtas.