Welke merkkleding blijft mooi

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Lynx, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Vandaag ben ik alweer aan het rondneuzen op zoek naar leuke najaarskleding voor de meiden. Ik kan daar uren mee zoet zijn. :D
    Nono en Flo ken ik en daar ben ik goed over te spreken, maar hoe zit dat met bijvoorbeeld Quapi en Bampidano?
    En welke andere merken blijven bij jullie mooi, ook na tig keer wassen?

2. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    ik vind quapi de ene keer goed van kwaliteit en de andere keer weer niet, hetzelfde met flo.

Mijn ervaring is dat Ninni vi en Nono heel mooi blijft na het wassen.
    Ook lovestation 22 blijft mooi.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ninni Vi ook? Ik heb namelijk gehoord dat die heel snel gaat pluizen op de billen.

Lovestation 22 is trouwens ook erg leuk, kende ik nog niet.

4. Nummerzoveel

Nummerzoveel Actief lid

9 apr 2016
    289
    1
    18
    Hier veel Tommy Hilfiger, omdat ik het eindeloos kan wassen...wat vooral erg handig is voor onze jongste. Zelfde met Petit Bateau, koop het omdat het tegen een stootje kan. Alleen voor jongens vind ik dat niet super leuk, eigenlijk alleen het ondergoed..voor meisjes kan ik er altijd goed slagen qua jurkjes en maillotjes.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    B.nosy
    Erg leuk en blijft goed.

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik ben fan van Tommy Hilfiger, Petit Bateau en Mayoral. Noeser vind ik ook erg mooi en blijft lang goed.

7. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Molo, Tommy Hilfiger en Gaastra blijven lang mooi. Vingino valt tegen maar vind het wel lekker stoer.

8. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    792
    285
    63
    Hier alleen maar ninni vi, quapi en b.nosy in de kast. Met stip op 1 is ninni vi het mooiste en ook qua kwaliteit. Maar de andere 2 merken zijn ook erg mooi en qua kwaliteit opzich ook goed

9. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.869
    113
    De kwaliteit van Bampidano vind ik dramatisch...in ieder geval van de tricots ervan. Quapi wisselt erg vind ik, ik heb er nu een jurkje van dat mooi blijft, maar ook eens een jurkje gehad dat ik er vrij snel wat verwassen uit vond zien (maar bij lange na niet zo erg als bij Bampidano).

Goed vind ik Molo, Br@nd, Kidzart en Moodstreet. Ninni Vi wisselt, maar zeker shirtjes en jurkjes blijven meestal wel mooi, hij zijn hier eerder de printjes of naadjes of de touwtjes die snel lelijk zijn. Mimpi wisselt, soms vervaagt de kleur snel, soms ook helemaal niet.

10. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Quapi, Z8 en B-Nosy worden heel snel pillig. Hier dragen ze alleen Ninni Vi, Vingino, Flo, Cars, NoNo, Retour en Name It (alleen de spijkerbroeken)

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    Scandinavische merken over het algemeen blijven goed, tommy Hilfiger ook. boos, ralph lauren polo blijven goed. ik koop veel lcee die blijft echt goed. voor meisjes heet het iets anders denk ik. Gaastra en voor ondergoed claesens blijven goed heb ik de ervaring.

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Veel wisselt heel erg, quapi, z8, mimpi sommigen dingen blijven mooi, andere na 1 keer al minder. Chaos and order blijft hier altijd erg netjes.

13. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Er zitten veel merken tussen die ik nog niet ken, dus ik zal eens verder rondsnuffelen. Thanks voor de input dames.

14. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Hier blijft Petit Louie, chaos and order en (het meeste van) Scotch mooi ook naar meerdere keren wassen

15. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik ben niet zo van de merkkleding maar Name-it en Gaastra blijven hier lang mooi. Dingen die de oudste gedragen heeft, heeft de jongste nu 6 jaar later weer aan en zien er nog heel goed uit. Ik moet wel zeggen dat de merkkleding hier in eerste instantie meestal voor netjes wordt gebruikt, dus dan slijt het automatisch minder dan de normale daagse kleding.

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier is B'nosy echt dramatisch afgelopen zomer. Stiksels los, verkleuringen etc.
    Het meeste tevreden ben ik over billy & lilly. Dat blijft altijd mooi, wat je er ook van hebt.
    Name it blijft hier ook goed, mits je de ietsje duurdere shirtjes hebt. Die goedkope gaat lubberen vind ik.
    Vingino , tumbl en tommy blijven hier ook altijd mooi.
    Quapi en Flo wisselt erg vind ik.
    Sommige items blijven heel mooi, andere worden pillig en lopen erg terug qua kleur

17. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Heb altijd meerdere merken in de kast hangen en eigenlijk blijft (tot nu toe) alles altijd wel erg mooi.
    Ben dan wel heel precies met het wassen van de kleding.
    Wij hebben merken als: Oilily, Moodstreet, Vingino, Indian Blue, Lofff, Mim-Pi, Ninni Vi, Flo, Quapi, Polo Ralph Lauren.

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    Hier geen problemen mee eigenlijk; )
    Quapi vind ik wel slecht, print snel gebarsten en al snel dat het er uit ziet of het al een tijdje meegaat

19. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Ik ben ook al jaren tevreden over Billy & Lilly. Chaos and order ook, al zit daar soms wel iets tussen wat vaal wordt of de opdruk gaat barsten.

20. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.026
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ninni vi blijft erg mooi.
    Daarnaast sommige shirtjes van Z8...maar andere dingen van Z8 worden weer snel pillig.
    Retour wordt snel vaal...broeken met print in elk geval.
    Tumble and dry blijft mooi.
    Flo vind ik erg wisselend en quapi ook.
    B.nosy vond ik afgelopen zomer de kleur erg snel terug lopen.

Deel Deze Pagina