Omdat Daniel met zn 4maanden echt de wieg uit is gegroeid heeft mn moeder gister ledikantje meegenomen die nog thuis op zolder stond. Hier zit een dekbedje bij. Mag Daniël dat al hebben of nog niet? Anders word het slaapzak+lakentje want ik heb geen "grote" dekens voor hem...
Dekbedje raden ze af voor het 2de levensjaar ivm warmtestuwing. Zou als ik jou was een gewone deken kopen bij Hema ofzo, gebruik je toch nog wel een tijd of anders inderdaad gewoon een slaapzak als dit voldoende is.
probleem is dat wij varen en ik er dus maar heel weinig af kan om te gaan winkelen o.i.d. Meestal snel boodschappen doen en weer terug... We lagen vanochtend wel stil, maar te ver van de bewoonde wereld en mn man heeft de auto mee ivm cursus. Misschien dat het eind van de middag nog gaat lukken...
Aah oke, Ja zou het toch eng vinden om zo'n klein ventje onder een dekbed te leggen, misschien dat ie toch gaat rommelen etc. Weet niet of het te koud is in zijn slaapzak met een lakentje?
vannacht wel onder dekbedje gelegt omdat ik even niet wist hoe anders. slaapzakjes moesten nog uitgewassen worden. Moet wel zeggen dat hij netjes op zn plek is gebleven. Koud is het hier niet dus ga straks maar slaapzak+laken proberen
Ik woon in Portugal en mijn zoontje ligt al vanaf zijn geboorte onder een dekbedje. Hier is dat normaal. Ieder land heeft zijn eigen regels, ik heb nog nooit geen problemen gehad, dekentje ligt wel goed ingestopt