Kapsel meisje: bob?!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lili81, 12 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Hoi meiden,

Onze dochter heeft vrij dun haar, het hangt nu al over haar schouders heen. Het begint nu zo te 'slierten', het kan gewoon niet meer los omdat het dan altijd in haar ogen (en snottebellen) hangt. Dus ik doe er altijd een staartje in of soms een vlechtje.

Nu denk ik er hard aan om het een stukje korter te laten knippen, meer een bob ofzo (ze kan om 11:40u bij de kapper terecht). Ik heb al wat gegoogeld op 'bobkapsel meisje' etc maar daar krijg je toch niet veel naar boven.

Hebben jullie dochters toevallig een bob? Of een ander makkelijk kapsel?

Dit is haar haar nu:

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik vind het altijd erg leuk en verzorgd staan :)

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Hier hebben we ook een soort van bob voor onze dochter. Net tot op haar schouders. Ze heeft ook dus haar.
    Vind het er verzorgt uit zien. En is ook makkelijk met verzorgen.

4. SDonya

SDonya Niet meer actief

Mijn dochter heeft ook van dat dunne slappe haar... Ik wil het persoonlijk lang laten en alleen puntjes gaan knippen (hebben we nog nooit gedaan) maar ben erg benieuwd dat als je er dan een stukje afknipt of het haar dan voller lijkt...! Ben benieuwd naar een after foto van je dochter haar haartjes zometeen!

5. sjak

sjak Niet meer actief

Ik vind een kortere Bob, nou ja kort, tot net onder de oortjes altijd heel schattig. Je moet er wel voor waken dat het niet te keurig wordt. Mijn dochter krijgt ook een bobje, maar zij heeft krullen.

6. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Ik heb mijn jongste dochter ook een bob "gegeven". 1 dagje wennen, maar nu zo leuk! Ik zal even een foto zoeken…..wordt vervolgd.

7. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    zoals beloofd

Bijgevoegde bestanden:

8. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Leuk dds!!!

En dit is 'ons' eindresultaat. Vind em eigenlijk iets aan de korte kant, maar over een maand of 2/3 zal dat al beter zijn :). Moet er wel aan wennen!

9. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    #9 Snoeki, 12 apr 2014
    Laatst bewerkt: 12 apr 2014
    Ohh das wel erg leuk geworden staat haar leuk dat bobje.

Hier ons dochter ook in een Bob geknipt alleen iets langer

Wat ik het voordeel vind van iets langer laten is dat je nog kunt invlechten of twee staartjes

10. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.811
    5.949
    113
    Vrouw
    Hier oudste een bob..
    Al jaren! Ze heeft veel en dik haar.Zodra het op haar schouders valt begint het te klitten.
    Bij een bob kan je ook vlechtjes en staartjes maken dus dat is wel.zo leuk :)

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Leuk!

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Onze jongste heeft ook een bob gekregen, zij had ook lang dun haar en sinds ze een bob heeft valt het mooi en ziet het er voller uit. En makkelijk in onderhoud!

13. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Staat erg leuk hoor!

14. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Dank jullie wel!
    Is nu al wat gewend haha.

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het staat haar echt leuk :)

16. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Erg leuk staat het!

17. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Staat verzorgd! Leuk hoor.

18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.139
    8.870
    113
    Mooi! :) Bij mijn meiden is hun haar vandaag toevallig ook weer geknipt. De jongste ook een kort bobje (de oudste heeft al wat langer haar). Bij kort, dun haar (zoals bij mijn meiden), vind ik dat toch echt mooier dan van dat dunne lange haar. Door het steeds te knippen groeit het, naar mijn idee, veel mooier en voller en dat staat verzorgder. :)

19. Janna

Janna Fanatiek lid

Is leuk geworden hoor!

Ons meisje heeft ook een bobje. Eerst wilde ik het heel graag lang laten groeien, maar op een gegeven moment zag het er wat onverzorgd en slierterig uit inderdaad. Ook haar "pony" moest erbij groeien. We hebben toen aan de kapper gevraagd om er iets moois van te maken, zodat er tenminste model in zat. Dat werd een bob. En eigenlijk waren we meteen verkocht! We vinden het zo goed bij haar passen: lekker pittig! Dus tot groot verdriet van mijn schoonmoeder, die het graag lang zou willen laten groeien, laten we er sindsdien steeds weer een bobje in knippen!

20. GaiaGaia

GaiaGaia Bekend lid

4 jul 2011
    650
    0
    0
    Hier heeft dochter ook een bob.
    Ze had lang haar, maar ook erg dun en omdat ze twee hele rare weer orstels aan de achterkant heeft en wat slag, ging dat er erg onverzorgd uitzien.
    Op een middag was ik het zat, heb haar voor de tv gezet en ben gaan knippen.
    Iets te enthousiast want ik knipte iets te kort boven haar oor, waardoor alles zo kort moest.
    Gevolg: ben wat gaan experimenteren met opknippen en nu heeft ze een bob, die aan de achterkant is opgeknipt.
    Hartstikke leuk, want haar haar krult nu veel meer en het staat erg verzorgd.
    Ik denk niet dat dit mij nog en keer zo goed lukt want ik ben geen kapster en dit was pure noodzaak omdat ik verkeerd knipte.
    Gelukkig waren de reacties alleen positief en gelooft niemand dat ik het zelf heb gedaan :D

Deel Deze Pagina