Hoi meiden, Onze dochter heeft vrij dun haar, het hangt nu al over haar schouders heen. Het begint nu zo te 'slierten', het kan gewoon niet meer los omdat het dan altijd in haar ogen (en snottebellen) hangt. Dus ik doe er altijd een staartje in of soms een vlechtje. Nu denk ik er hard aan om het een stukje korter te laten knippen, meer een bob ofzo (ze kan om 11:40u bij de kapper terecht). Ik heb al wat gegoogeld op 'bobkapsel meisje' etc maar daar krijg je toch niet veel naar boven. Hebben jullie dochters toevallig een bob? Of een ander makkelijk kapsel? Dit is haar haar nu:
Hier hebben we ook een soort van bob voor onze dochter. Net tot op haar schouders. Ze heeft ook dus haar. Vind het er verzorgt uit zien. En is ook makkelijk met verzorgen.
Mijn dochter heeft ook van dat dunne slappe haar... Ik wil het persoonlijk lang laten en alleen puntjes gaan knippen (hebben we nog nooit gedaan) maar ben erg benieuwd dat als je er dan een stukje afknipt of het haar dan voller lijkt...! Ben benieuwd naar een after foto van je dochter haar haartjes zometeen!
Ik vind een kortere Bob, nou ja kort, tot net onder de oortjes altijd heel schattig. Je moet er wel voor waken dat het niet te keurig wordt. Mijn dochter krijgt ook een bobje, maar zij heeft krullen.
Ik heb mijn jongste dochter ook een bob "gegeven". 1 dagje wennen, maar nu zo leuk! Ik zal even een foto zoeken ..wordt vervolgd.
Leuk dds!!! En dit is 'ons' eindresultaat. Vind em eigenlijk iets aan de korte kant, maar over een maand of 2/3 zal dat al beter zijn . Moet er wel aan wennen!
Ohh das wel erg leuk geworden staat haar leuk dat bobje. Hier ons dochter ook in een Bob geknipt alleen iets langer Wat ik het voordeel vind van iets langer laten is dat je nog kunt invlechten of twee staartjes
Hier oudste een bob.. Al jaren! Ze heeft veel en dik haar.Zodra het op haar schouders valt begint het te klitten. Bij een bob kan je ook vlechtjes en staartjes maken dus dat is wel.zo leuk
Onze jongste heeft ook een bob gekregen, zij had ook lang dun haar en sinds ze een bob heeft valt het mooi en ziet het er voller uit. En makkelijk in onderhoud!
Mooi! Bij mijn meiden is hun haar vandaag toevallig ook weer geknipt. De jongste ook een kort bobje (de oudste heeft al wat langer haar). Bij kort, dun haar (zoals bij mijn meiden), vind ik dat toch echt mooier dan van dat dunne lange haar. Door het steeds te knippen groeit het, naar mijn idee, veel mooier en voller en dat staat verzorgder.
Is leuk geworden hoor! Ons meisje heeft ook een bobje. Eerst wilde ik het heel graag lang laten groeien, maar op een gegeven moment zag het er wat onverzorgd en slierterig uit inderdaad. Ook haar "pony" moest erbij groeien. We hebben toen aan de kapper gevraagd om er iets moois van te maken, zodat er tenminste model in zat. Dat werd een bob. En eigenlijk waren we meteen verkocht! We vinden het zo goed bij haar passen: lekker pittig! Dus tot groot verdriet van mijn schoonmoeder, die het graag lang zou willen laten groeien, laten we er sindsdien steeds weer een bobje in knippen!
Hier heeft dochter ook een bob. Ze had lang haar, maar ook erg dun en omdat ze twee hele rare weer orstels aan de achterkant heeft en wat slag, ging dat er erg onverzorgd uitzien. Op een middag was ik het zat, heb haar voor de tv gezet en ben gaan knippen. Iets te enthousiast want ik knipte iets te kort boven haar oor, waardoor alles zo kort moest. Gevolg: ben wat gaan experimenteren met opknippen en nu heeft ze een bob, die aan de achterkant is opgeknipt. Hartstikke leuk, want haar haar krult nu veel meer en het staat erg verzorgd. Ik denk niet dat dit mij nog en keer zo goed lukt want ik ben geen kapster en dit was pure noodzaak omdat ik verkeerd knipte. Gelukkig waren de reacties alleen positief en gelooft niemand dat ik het zelf heb gedaan