Wij hebben nu al sinds mijn dochter geboren is de Mutsy Igo in gebruik en ik moet zeggen dat 'ie me toch een beetje tegenvalt. Ik vind het sturen best stroef gaan, en vooral met 1 hand moet je echt redelijk wat kracht geven om een bocht te maken. Ik kan me niet herinneren dat dat bij het testen in de winkel ook zo was Hoe ervaren andere mama's met een Mutsy Igo dit? Tevreden? En geen last van stroef sturen?
Heb je al eens geprobeerd de voorwielen te smeren? Gewoon even eraf halen en goed smeren, helpt bij de meeste wagens erg goed!
Ik wil die wagen misschien aanschaffen. Is dit een vaker voorkomend probleem? Of juist tevreden over deze wagen? Wij willen gaan voor de Lite, ivm trappen (wonen 2 hoog in de stad)
Anders even contact opnemen met mutsy zij hebben zeer goede service! WIj hebben met een onze 4 rider de eerste keer ook pech gehad en toen zonder pardon een heel nieuw onderstel gekregen. De oude werd opgestuurd voor reparatie, kregen een leen onderstel mee en toen we de oude kwamen halen bleek het een nieuwe te zijn!
Hier een evo en geen last. Bij mij kun je wel de voorwielen 'vastzetten' misschien kan dat bij jouw wagen ook en ishet schuifje hiervan iets verschoven?