Z8 heeft ook super schattige box pakjes . Ik vind ze alleen onhandig met verschonen Al die druk knoopjes Een broekje gaat sneller aan en uit
Ik vind ze in de echte babytijd wel schattig, al heb ik voor mijn zoontje nu een broekje-vestje klaarliggen als eerste pakje. Maar zodra ze in maatje 62 komen en je bij de wat stoerdere kleertjes komt ben ik er wel klaar mee. Dochterlief heeft altijd veel jurkjes en rokjes gehad, ik vind t helemaal niet onhandig of oncomfortabel. Zit vaak meer als een lang shirt en dan heb je dus een makkelijk legginkje of maillootje eronder. Of je hebt van die jurkjes met romper-onderkant zeg maar, zit ook comfortabel en makkelijk voor mams.
Ik vind boxpakjes ook superschattig en wanneet t in de wintertijd geboren is lekker warm en geen problemen dat zn sokjes steeds uitvallen heeft ie lekkere warme voethes maar tor maat 68 denk ik idd dan kan je hem lekkr leuk gaan kleden
Ik gebruikte ze alleen als pyjama, want ik had er een paar gekregen. Ik vind ze niet zo mooi en ze zitten meestal niet goed. Ik vind zachte shirtjes en (jogging)broekjes veel fijner.
Ik vond ze echt heel fijn, maar op een gegeven moment vond ik mijn dochter ook te groot ervoor, vanaf een maat of 74. Toen kroop ze ook veel en gingen de knietjes van de pakjes kapot; het werd tijd voor wat stevigers!
Alleen in het begin tot 3 maanden (toen zat mijn dochter in maat 56) ongeveer gebruikte ik deze pakjes ook als kleertjes, daarna gewoon als pyjama. Nu zit mijn dochter in maat 68 en heeft ze ze nog steeds als pyjama
Ik vind het heerlijk en leuk om m'n dochter van die zachte pakjes aan te doen. Boxpakjes heb ik niet heel veel. Maar wel soort jumpsuitjes. Van Zara bijv. Gewoon kleding dus maar dan wel 1 geheel, superlief. Vind die boxpakjes van smafolk bijv wel echt superlief, alleen wel duur. Maar staat zo schattig. Ze worden al zo snel groot, dus van die lieve baby-achtige dingen af en toe vind ik super lief. En dan de dag daarna weer een leuk broekje met shirtje. Lekker afwisselen.
Ik vind boxpakjes echo soooow schattig. Ik heb ze nu tot maat 62. Ik zie wel hoelang ukkie erin blijft...
Ik vind ze echt superfijn, minstens tot een half jaar zoiets. Het kindje ligt toch het gros van de dag te slapen, dat het er dan iets minder mooi uit zou zien kan ik me persoonlijk niet aan storen. Mijn kindje ligt lekker comfortabel en zacht, dat is het belangrijkste. Soms zie ik kleine meisjes met een stijf rokje aan en een legging omdat het "mooi" uit zou zien. Vind het persoonlijk helemaal niet comfortabel uitzien en vind er niets baby-achtigs aan.