bril kiezen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door belize, 9 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje draagt ruim n jaar n bril. nu moeten we een nieuwe kopen.maar ik kan echt niet kiezen. hij had een donker grijze ronde bril. maar misschien moet ik hem iets geven met meer kleur. of weer en lichter grijze bril. die kleurrijke brillen zijn leuk maar vervelen die op n gegeven moment? maakt t uit of de kleur niet bij zijn kleding past...moet hij weer een rustige bril hebben of meer kleur.
    wat denken jullie. het is iets dat hij altijd op heeft...daarom is het een belangrijke beslissing. en je kunt niet zomaar een nieuwe kopen want zo een bril kost wel tussen 250-450 euro's.
    ik krijg hier zo veel stress van. ...en arme zoontje ook.hij hft nu 6 verschillende winkels geweest en talloze brillen gepast...

2. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Onze dochter heeft wel altijd een gekleurde bril. Zo heeft ze als eerste bril een lila bril met hartjes gehad. De tweede bril was een blauwe en nu heeft ze een rood roze bril. Ze mag zelf altijd mee kiezen. Want zij moet hem op. Het vervelen was ik ook bang voor, maar dat valt hier heel erg mee. Laat hem zelf mee kiezen. En kijk een beetje wat voor voor kleur hem leuk staat.

3. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Onze dochter heeft nu haar 3e bril. Maar zijn altijd gekleurd geweest. Haar eerste bril was lila met gekleurde hartjes. De tweede bril was blauw en nu heeft ze een rood roze bril. Ze mag zelf altijd mee kiezen. Want zij moet hem altijd op. Wat vind je zoontje zelf mooi. Laat hem mee kiezen en kijk welke kleur hem leuk staat. Voor verveling vn kleur was ik ook bang, maar dat valt hier erg mee.

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    dankewel vr je reactie(s)zoon wil niet echt kiezen...vond maar 1 bril mooi uit zo velen...buitenkant bruinig en van binnen oranje....

5. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Wij hebben onze zoon laten kiezen welke kleur hij wilde (is zijn eerste bril)
    Hij wilde zelf een groene maar dit bleek nog niet zo makkelijk
    Meisjes brillen zijn er in vele kleuren maar voor jongens was er minder keus
    We hebben nu een bril waarvan een gedeelte mooi geborsteld licht groen is bij de pootjes (een gedeelte ervan) en de rest van de bril is donkerder groen met bruinig
    Onze zoon draagt vaak sprekende kleuren maar ook bij mattere kleuren staat deze bril leuk
    Ik vond het belangrijk dat hij de bril mooi vond zodat hij hem ook wilde dragen en gelukkig is hij super trots
    Het is inderdaad een moeilijke keuze, vind ik voor mezelf ook
    Maar bedenk me wel dat ik over een tijdje weer een andere mag en kan uitzoeken
    Het duurt over het algemeen wel even voordat ik er echt op uitgekeken ben, is niets iets van maanden meer van jaren

6. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    was het B big bril?

als ik het helemaal aan mijn zoontje laat dan wil hij zo een roze met lila hartjes hahahah. daar houdt hij van.

7. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    BBIG - Designed for kids

deze hebben we gekozen(zoon wilde vandaag n roze) van binnen fel groen en buiten kant bruinig. n ronde bril past beter zijn leeftijd dacht ik. weg met de stress nu!

Deel Deze Pagina