oké, we zijn eruit - we hebben een tablet aangeschaft ! geen ipad (te duur ) maar toch die android van kruidvat, en die werkt tot nu toe heel goed. ik weet alleen niet waar beginnen zoeken voor dochter, is is zo veel ... ik zou bv graag een teken app hebben, en iets om bv kindjes aan te kleden / kapper , een memory, woordjes ... en liefst goedkope of gratis (stel dat ze het nie leuk vindt). welk kunnen jullie aanraden ?? voor zoon van zeven was het simpel, angry birds
Alles van Dr. Panda. Verder kun je op de tablet via de app-store (of hoe het ook precies heten mag) allerlei gratis app's zoeken. Er is een overvloed aan memory ed, maar hier zijn de spelletjes van Dr. Panda echt favoriet (geen memory, maar wel allerlei andere spelletjes).
Wij hebben een iPad maar ik geloof dat dit ook android apps zijn. Een paar ideetjes: Lola's trein Schooltv Electro Telekids Fun Englisch D'r Panda schijnt inderdaad erg leuk te zijn.
Hier hebben ze ook dr panda en lola, hele leuke en leerzame spelletjed. Daarnaast apps van girafje, telekids, kijkbuis enz Puzzels en memories heb je in alle soorten en maten. Er is een gratis kleuterpuzzels app (3 varianten), maar die puzzels zijn heel erg simpel.
Lola hebben we hier inderdaad ook. En nog iets met BabyBus oid. Is wel Engelstalig, maar J. heeft daar geen moeite mee.
amai zo leuk allemaal , bedankt voor de tips ! er bestaat echt héééél veel blijkbaar , zo veel dat je het op den duur niet meer weet.
Dr Panda (sinds kort de moestuin en daycare, ook weer erg in trek) Lola's trein heeft ze een tijdje geregeld gedaan Verder heeft ze nu een spelletje van Hello Kitty waar je een restaurant draaiende moet houden. En idd een aankleedspelletje. Tja, dr is zoveel. Gewoon naar de play store en zoektermen intypen.. Hier wordt er om de haveklap weer wat nieuws gedownload. Soms slaat het aan, soms is het niets. Doe wel alles gratis. Tenzij ze iets echt heel leuk vindt, dan koop ik sporadisch een uitgebreidere versie. Ook wel een aanrader: kids place. Dat is een app waar je kind afgeschermd in kan spelen, zonder dat het bv naar t internet kan of instellingen kan gaan wijzigen etc.