Wat doen jullie met de kleertjes van jullie kindjes die te klein zijn geworden? De mooiste kleertjes of speciale kleertjes bewaar ik. Merkkleding en kledingstukken die er nog heel mooi uitzien of (bijna) niet gedragen zijn, verkoop ik steeds op marktplaats. Maar...... nu heb ik ondertussen 2 vuilniszakken vol met kleertjes die een beetje verwassen zijn , een vlekje hebben of er nog goed uitzien maar merkloos zijn. Weggooien vind ik zonde. Ik zou er graag iemand mee willen helpen die het goed kan gebruiken. De kleding in zo'n kledingbak gooien, vind ik weer zo onpersoonlijk. Ik vind het wel fijn om te weten naar wie of naar waar de kleding toe gaat. Weet iemand iets? gr, Manouk
ik bewaar het zelf..weet niet of ik ooit nog een tweede wil en als het dan weer een meisje is kan zij er wellicht nog wat aan hebben... ik zou eens rondneuzen op internet...ik weet dat er bijvoorbeeld voor spullen die je overhoud uit je kraampakket een stichting is die dit inzameld voor moeders in Afrika...misschien kunnen die ook wat met kleding? zou eens even googlen als ik jou was
Nee ik ken niemand in mijn omgeving die jonger is dan Estelle. Ik had al een paar keer gegoogled maar vond alleen een stichting die jongens kleding wilde voor een weeshuis in Afrika. Ik heb ook al eens een avertentie geplaatst op een site, maar daar kreeg ik zulke aparte reacties op, dat ik die advertentie maar weer weggehaad heb.
Ik bewaar ook echt alles omdat wij een tweede willen en als het weer een jongen wordt heb ik altijd nog kleren. Tuurlijk koop je altijd nieuw maar toch.
ik bewaar ze voor als er nog een tweede kindje komt en anders bewaar ik ze voor mijn zus. haha of broertje maar tegen de tij dat die begint zal die dit vast niet meer mooi vinden.
Ik bewaar ze ook voor een tweede mocht dat een meisje zijn. zo niet dan kan ik vast mijn zusje of broertje er blij mee maken als ze ooit een kindje krijgen
Ik geef ze aan mensen die moeten leven van een inkomen dat op of onder het bestaansminimum ligt. Ik schenk ze aan een Stichting hier, die heet Tussen Wal en Schip. http://www.walenschip.nl/
Ik heb d'r eerste outfit en een paar leuke dingetjes bewaard. De rest hebben we aan mijn schoonzusje gegeven, die is 8 juli uitgerekend van een meid namelijk.
bij ons gaat alles naar marokko wat we niet meer gebruiken. maar verder zou ik het ook niet weten, mischien een asielzoekers centrum?
wat denk je van huizen waar ze tienermoeders opvangen. vaak hebben deze meiden weinig te besteden en zijn hier echt dolgelukkig mee. er zit er vast wel een in je omgeving.
inderdaad, het leger des heils bijvoorbeeld heeft afdelingen met jonge moeders die geen thuis meer hebben. Ik kan me voorstellen dat het daar erg welkom is. mss ff googelen voor een adres in de buurt?
Mijn buurman is steward bij de KLM en die gaat met grote regelmaat naar Suriname en Afrika. Hij geeft kleding en al wat kinderen tót 18 jaar kunnen gebruiken daar persoonlijk af. Daar zijn nl heel veel weeshuizen. Hij gaat meestal met 5 volle koffers weg, en komt leeg terug. Ik heb ook foto's gezien van speelgoed, kleding ed wat hij daar afgeleverd heeft, man man man, als je dan die blije gezichtjes ziet, dan smélt je gewoon. Mócht je dit een goed doel voor je kleding/speelgoed ed vinden, pb me dan.
Bedankt voor de tips.... dat ik daar zelf niet op kon komen Ik ga er zeker even achteraan. Lina ik ga jou zo een pb'tje sturen
er is iemand die vraagt naar kinderkleding voor weeshuis met aidskindjes volgens mijn in india, kijk ff bij te koop aangeboden daar staat haar aanvraag
ik doe ze in een doos op zolder.. ik kan ze niet weg doen, haha klinkt misschien raar, maar als k ze dan zie dan denk ik van o dat had hij toen aan enzo...
Ik zet ook kleding op babyplaats (www.babyplaats.nl), net zoiets als marktplaats, maar dan alleen voor babyspullen.
Ik bewaar alles wat hij veel gedragen heeft, of wat ik graag wil bewaren. Niet speciaal voor een volgende, meer omdat ik er geen afscheid van kan nemen